X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 خرداد 1396, 17:56
کد خبر: 23018
خبرنگار: panahi
نظرات: 37

اولین مصاحبه ساسان پس از سپاهانی شدن

انصاری: موفقیت سپاهان از آقای گلی مهم‌تر است

انصاری: موفقیت سپاهان از آقای گلی مهم‌تر است انصاری: موفقیت سپاهان از آقای گلی مهم‌تر است
ساسان انصاری در اولین گفت و گو پس از پیوستن به تیم سپاهان از دلایل پیوستن به این تیم، جدایی از فولاد و موضوعات دیگر صحبت کرد. این مصاحبه خواندنی را از دست ندهید.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم فصل قبل فولاد خوزستان که با 16 گل در یک قدمی آقای گلی لیگ برتر قرار داشت از این تیم خوزستانی جدا شد و با قرارداد 2 ساله به تیم سپاهان پیوست. انصاری در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دلایل سپاهانی شدن، جدا شدن از فولاد، نبودن در اردوی تیم ملی و موضوعات دیگر صحبت کرد.

جلسه خوبی با مسئولان سپاهان داشتم
من یک جلسه بسیار خوب با آقای طاهری، فتاحی و همچنین آقای نیکفر داشتم و متوجه شدم که چه هدف های بزرگی این باشگاه دارد. باشگاه سپاهان یکی از قطب های فوتبال ایران است که قهرمانی های متعددی داشته و حتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه های جهان حضور داشته و این موضوعات هر بازیکنی را برای پیوستن به سپاهان ترغیب می کند.

امکانات سپاهان عالی است
پیش از اینکه قراردادم را با سپاهان نهایی کنم همراه با مدیرعامل تیم آقای طاهری از امکانات تیم دیدن کردم و متوجه شدم که تا چه اندازه امکانات عالی در این باشگاه قرار دارد و باشگاه حرفه ای سپاهان برای موفقیت از نظر سخت افزاری در سطح بالایی است.

کرانچار مربی کاربلدی است

برای سپاهانی شدن با چند نفر مشورت کردم، همگی از این باشگاه به خوبی یاد کرده اند و همچنین کرانچار را یک مربی کاربلد معرفی کرده اند، مطمئنا ایشان می تواند به من کمک های زیادی بکند، او در تیم ملی کرواسی حضور داشته و فکر می کنم فصل خوبی در کنار هم داشته باشیم.

هواداران سپاهان به من لطف دارند
این دو روزی که در اصفهان هستم هواداران سپاهان بسیار به من لطف داشته اند، من می دانستم که این تیم بسیار پر طرفدار است اما از توجه و حمایت آنها بسیار شوکه شدم. هرجا که می روم از موفقیت و سپاهان صحبت می کنند و امیدوارم که یک فصل خوب باهم داشته باشیم.

موفقیت سپاهان مهم تر از آقای گلی است
راستش را بخواهید اصلا درباره آقای گلی فکر نکرده ام و تنها می خواهم در خدمت تیم باشم و به سپاهان کمک کنم. هواداران و باشگاه لایق بهترین نتایج هستند و می خواهیم با یک نتیجه عالی در لیگ برتر آنها را شاد کنیم.

شاگردی آقای کی روش افتخار من است
پیش از اردوی اروپایی تیم ملی به دلیل صادرنشدن ویزا، نتوانستم در خدمت تیم ملی کشورم باشم، افتخار می کنم شاگرد آقای کی روش بوده ام و هر وقت ایشان بخواهد با دل و جان حضور خواهم داشت. امیدوارم که تیم ملی ایران در بازی با ازبکستان به همراه هواداران و دعای خیر مردم موفق باشد و بتوانیم جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

از آقای پورموسوی ممنون هستم
من با آقای پورموسوی تلفنی صحبت کرده ام اما شرمنده ایشان هستم که نتوانستم شاگرد آنها شوم، ایشان هم فصل قبل و هم این فصل به من لطف داشتند و از او ممنون هستم ، بالاخره قسمت این بود که در سپاهان این فصل را بازی کنم. آقای اژدری زاده مدیرعامل فولاد این تیم با من تماس گرفتند اما در نهایت تصمیم من جدایی از این تیم بود و برای خودم دلایلی را در ذهن داشتم که فکر می کنم قابل قبول باشند اما اکنون تصمیم ندارم آنها را بازگو کنم و شاید روزی آنها را بگویم.

برای سعداوی آرزوی موفقیت می کنم
آقای سعداوی مربی فصل قبل ما نیز لطف زیادی به من داشت، برای موفقیت من کمک زیادی کرد و امیدوار هستم که در تیم آینده اش موفق باشد و بتواند توانایی های خود را نشان بدهد، همچنین از هواداران واقعی فولاد که من را در این چند سال حمایت کردند ممنون هستم.

تسلیت به خانواده های داغدیده حادثه تهران

واقعا اتفاقات امروز در تهران ناراحت کننده بود، به خانواده شهدای حادثه تروریستی امروز در تهران تسلیت می گویم. تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و دیگر ارکان حاضر آرامش را به جامعه بازگردانده است و همه ما در کنار هم هستیم تا نشان دهیم اتحادمان برای سرافرازی ایران از بین نمی رود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها