X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 خرداد 1396, 15:47
کد خبر: 23036
خبرنگار: khani
نظرات: 14

شاید شریفی در تراکتورسازی بماند

اخوان: لیست نهایی بازیکنان تا فردا مشخص می‌شود

اخوان: لیست نهایی بازیکنان تا فردا مشخص می‌شود اخوان: لیست نهایی بازیکنان تا فردا مشخص می‌شود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنانی که کرانچار درخواست کرده بود را جذب کردیم و آن یکی، دو بازیکنی که هنوز نتوانستیم جذب کنیم به دلیل مشکلاتی است که آن‌ها با باشگاه‌های خود دارند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط نقل و انتقالات تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: موفق شدیم ۶ بازیکنی که زلاتکو کرانچار از بین بازیکنان شاغل در لیگ برتر به ما اعلام کرده بود را به همراه یک بازیکن که از لیگ دسته یک در نظر داشتیم جذب کنیم.

وی ادامه داد: داریوش یزدانی، حسن جعفری، سعید آقایی، ساسان انصاری و عزت‌الله پورقاز بازیکنانی هستند که پیوستن آن‌ها به سپاهان محرز شده است. آمدن یکی، دو بازیکن هنوز قطعی نشده است که در حال حاضر نمی‌توانیم اسامی آنها اعلام کنیم.

اخوان اضافه کرد: بازیکنانی که هنوز موفق به جذب آن‌ها نشدیم به دلیل مشکلاتی است که با باشگاه خودشان دارند وگرنه مشکلی با باشگاه سپاهان ندارند و به محض برطرف شدن مشکلاتشان به باشگاه سپاهان اضافه خواهند شد. محمد دانشگر یکی دیگر از بازیکنانی است که هنوز وضعیتش در باشگاه نفت مشخص نیست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: لیست نهایی بازیکنان تا فردا دوشنبه مشخص می‌شود چون تمرینات تیم از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

اخوان در خصوص وضعیت مهدی شریفی، تصریح کرد: شریفی تا آبان ماه سرباز و در اختیار تیم تراکتورسازی است اما چون با باشگاه سپاهان قرارداد دارد پس از اتمام دوره سربازی‌اش باید به سپاهان برگردد.

سرپرست تیم باشگاه سپاهان اضافه کرد: البته بازگشت شریفی پس از پایان دوره سربازی‌اش به تیم سپاهان بستگی به تعامل بین باشگاه سپاهان و تراکتورسازی دارد.

وی تأکید کرد: چون که باشگاه تراکتورسازی برای انجام نقل و انتقالات مشکل دارد و نمی‌تواند بازیکنی جذب کند شاید این بازیکن را برای فصل جدید نگه دارد که البته این مسئله با توافق و تعامل هر ۲ باشگاه انجام‌پذیر است و باشگاه سپاهان و تراکتورسازی باید در این زمینه با یکدیگر همکاری کنند.

اخوان گفت: اگر دیدیم که تراکتورسازی واقعاً برای جذب بازیکن در فصل جدید با مشکل روبه‌روست احتمال دارد با تعامل باشگاه‌ها شریفی امسال در تراکتورسازی بماند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: امیدواریم هواداران از سپاهان راضی باشند و با کمک آن‌ها این فصل در انجام برنامه‌هایمان موفق شویم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها