X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 خرداد 1396, 13:38
کد خبر: 23045
خبرنگار: talaei
نظرات: 2

ما برای رسیدن به روسیه نیاز به پیروزی در سه بازی باقی مانده خود داریم

جباروف: ایران مدعی اول صعود به جام جهانی روسیه است

جباروف: ایران مدعی اول صعود به جام جهانی روسیه است جباروف: ایران مدعی اول صعود به جام جهانی روسیه است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از افکارنیوز، سرور جباروف برای بسیاری از فوتبالدوستان ایرانی چهره ای شناخته شده است. بازیکنی که بعد از ناکامی در پوشیدن پیراهن استقلال در زمستان گذشته راهی اصفهان شد تا با درخشش در ترکیب سپاهان به یکی از خارجی های پر مشتری در ایران تبدیل شود.

کاپیتان دوم ازبک ها بعد از تمام حواشی که در هفته های گذشته پیرامون تیم آینده او در لیگ برتر رقم خورد حالا با کاروان تیم ملی این کشور به تهران آمده تا در بازی حساس مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه ازبکستان را مقابل ایران همراهی کند. جدالی سرنوشت ساز در راه صعود احتمالی ازبک ها به اولین جام جهانی تاریخ فوتبال این کشور که می تواند آنها را در مرز جاودانگی قرار دهد.

سرور جباروف در گفتگویی با سایت فیفا و AFC پیرامون بازی با ایران گفت:« همه چیز بسیار ساده است، ما برای رسیدن به روسیه 2018 نیاز به پیروزی در سه بازی باقی مانده خود داریم که اولین بازی رویارویی با ایران در ورزشگاه آزادی است از همین رو چاره ای نداریم تا این تیم را مقابل تماشاگران پرشور شکست دهیم تا شانس صعود خود را زنده نگه داریم».

او ادامه داد:«حتی اگر نتوانیم در رقابت با ایران و کره جنوبی شانس صعود داشته باشیم برای رسیدن به پلی آف نیاز داریم تا امتیازات لازم را در بازی های باقی مانده کسب کنیم چون اعتقاد دارم نماینده آسیا در پلی آف جام جهانی شانس بسیار بالایی برای رسیدن به این تورنمنت بزرگ دارد و با شناختی که از نسل فعلی ازبکستان دارم شک ندارم قدرت این کار را داریم».

هافبک 34 ساله ازبک ها که آخرین سال های حضور در تیم ملی را سپری می کند در پاسخ به سئوالی پیرامون خداحافظی با تیم ملی تصریح کرد:« نه هنوز برای بازی در سطح اول انگیزه دارم و تمام هدفم این است که با رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه در سن 34 سالگی به قهرمان فوتبال کشورم تبدیل شوم و رسیدن به این هدف زیاد نمی تواند دور از دسترس باشد چون هم انگیزه بالایی در تیم موج می زند هم این که همگی هم قسم شدیم تا این موفقیت را به نام ازبکستان ثبت کنیم».

جباروف با اشاره به اتفاقات تلخ رخ داده در روز پایانی مقدماتی جام جهانی 2014 افزود:«ما مقابل قطر یکی از بهترین بازی های تاریخ ملی ازبکستان را به نمایش گذاشتیم اما آن روز ایران برخلاف انتظارات کره جنوبی را شکست داد و فرصت صعود ما به جام جهانی را گرفت تا راهی پلی آف شویم. نمی دانم شاید یکی از تلخ ترین روزهای فوتبالی من همان روز بود که امیدوارم دیگر برای من و هم تیمی هایم تکرار نشود».

کاپیتان دوم ازبکستان و بازیکنی که قرار است فصل آینده پیراهن یکی از دو تیم استقلال و سپاهان را برتن کند در پایان گفت:« کاملا مطمئنم که ایران باعملکردی که از خود در رقابت ها نشان داده مدعی اول صعود به جام جهانی روسیه است اما با این حال فکر می کنم ازبکستان توانایی شکست دادن این تیم را درست مثل چهار سال پیش دارد.مهم این است که اعتماد به نفس لازم را برای نشان دادن قدرت واقعی خودمان داشته باشیم . ما مقابل ایران برای برد باید تنها به یک چیز فکر کنیم آن هم این که هر 11 بازیکن حاضر در زمین تنها به مانند یک نفر متحد و همدل باشند و تا آخرین لحظه برای برد برد تلاش کنند».
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها