X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 خرداد 1396, 11:56
کد خبر: 23054
خبرنگار: khani
نظرات: 11

منتظر مشخص شدن وضعیت نفت هستیم

اخوان:کولیبالی را می‌خواستیم اما او در ایران نیست

اخوان:کولیبالی را می‌خواستیم اما او در ایران نیست اخوان:کولیبالی را می‌خواستیم اما او در ایران نیست
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که این باشگاه برای حفظ کولیبالی برنامه داشت اما این بازیکن در ایران نیست.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص توافق کولیبالی با باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: قرارداد کولیبالی با تیم سپاهان به اتمام رسیده اما هنوز او به ایران نیامده که بخواهد با تیمی قرارداد امضا کند. شاید او با مسئولان استقلال خوزستان توافق کرده باشد اما هنوز در تعطیلات به سر می‌برد.

وی در پاسخ به این سوال که سپاهان تمایلی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد، گفت: ما دوست داشتیم کولیبالی را حفظ کنیم اما همانطور که گفتم او در ایران نیست و برای مذاکره نیز حتما باید با خودش صحبت کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه شنیده می‌شود سپاهان برای تمدید قرارداد کولیبالی خواستار کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن شده است، عنوان کرد: در فوتبال ایران کدام بازیکن حاضر است مبلغ دریافتی فصل گذشته خود را در فصل جدی کاهش بدهد که کولیبالی این کار را بکند؟ این صحبت‌ها شایعه است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

اخوان در خصوص وضعیت دانشگر عنوان کرد: فدراسیون فوتبال به خاطر اینکه تیم نفت از هم نپاشد اجازه جدایی به بازیکنان این تیم را نداده است. ما نیز برای ثبت قرارداد با دانشگر منتظر مشخص شدن وضعیت باشگاه نفت هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها