X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 خرداد 1396, 10:13
کد خبر: 23077
خبرنگار: khani
نظرات: 12

پُست مشابه در سپاهان و تیم ملی

آقایی آمد تا حاج‌صفی هافبک باشد

آقایی آمد تا حاج‌صفی هافبک باشد آقایی آمد تا حاج‌صفی هافبک باشد
با جذب سعید آقایی، احسان حاج‌صفی احتمالاً در سپاهان هم می‌تواند در همان منطقه‌ای بازی کند که کارلوس کی‌روش در تیم ملی ترجیح می‌دهد تا آنجا از او استفاده نماید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سعید آقایی اکنون یکی از گزینه‌های اصلی کارلوس کی‌روش برای بازی در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی است. اگرچه این بازیکن ملی‌پوش علاوه بر دفاع چپ توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی و جناح چپ خط میانی را هم دارد اما به نظر می‌رسد که زلاتکو کرانچار هم این مدافع ۲۲ ساله تبریزی را به عنوان مدافع چپ مدنظر دارد و این همان منطقه‌ای است که پُست تخصصی احسان حاج‌صفی به حساب می‌آید. اما سرمربی تیم ملی از کاپیتان سپاهان بیشتر در پُست هافبک استفاده می‌کند و این بازیکن ملی‌پوش در سال‌های اخیر معمولاً در خط میانی درخشش بیشتری داشته است.

با این اوصاف، با پیوستن آقایی به سپاهان حاج‌صفی دیگر ناگزیر به بازی در دفاع چپ نیست و در فصل منتهی به جام جهانی می‌تواند در همان منطقه‌ای بازی کند که سرمربی تیم ملی هم او را برای همانجا مدنظر دارد. البته همه اینها به شرطی است که حاج‌صفی طبق انتظار قرارداد خود را با سپاهان تمدید کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها