X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1396, 06:02
کد خبر: 23088
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 7

لی الیویرا:

امسال تیم بسیار قوی داریم

امسال تیم بسیار قوی داریم
امسال تیم بسیار قوی داریمدروازه‌‎بان برزیلی تیم سپاهان گفت: الان زمان آن نیست که بازیکنان برای مسابقه و لیگ آماده باشند و تمرینات پیش از فصل به همین منظور برگزار می‌شوند و باید شرایط خودمان را برای آغاز مسابقات لیگ بهبود ببخشیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زردلی اولیویرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد آغاز تمرینات تیم سپاهان اظهار کرد: تمرین خوبی بود و برای من که تازه از برزیل بازگشته‌ام همانند هر بازیکن دیگری نیاز به زمان است تا با شرایط تمرین عادت کنم.

وی در مورد شرایط آمادگی‌اش برای مسابقات لیگ گفت: الان زمان آن نیست که بازیکنان برای مسابقه و لیگ آماده باشند و تمرینات پیش از فصل به همین منظور برگزار می‌شوند؛ الان زمان تمرینات است و باید شرایط خودمان را برای آغاز مسابقات لیگ بهبود ببخشیم.

دروازه‌بان برزیلی سپاهان تصریح کرد: امسال تیم ما بسیار قوی است و ما باید بسیار تمرین کنیم تا بتوانیم در پایان لیگ قهرمانی را کسب کنیم.

وی در مورد رابطه‌اش با تونچی مربی دروازه‌بان‌های سپاهان که به همراه کرانچار به سپاهان آمد، بیان داشت: رابطه عالی داریم و او در پایان فصل قبل به سپاهان آمد و هر روز با دروازه‌بان‌ها ارتباط دارد و به ما چیزهای جدید یاد می‌دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها