X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1396, 12:42
کد خبر: 23091
خبرنگار: khani
نظرات: 11

برخی دوستان نسبت به سپاهان کج‌سلیقه‌‌اند

طاهری : سپاهان و استقلال به خاطر جباروف درگیر نمی‌شوند

طاهری : سپاهان و استقلال به خاطر جباروف درگیر نمی‌شوند طاهری : سپاهان و استقلال به خاطر جباروف درگیر نمی‌شوند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: سپاهان و استقلال آنقدر باشگاه‌های بزرگی هستند که به خاطر یک بازیکن وارد جدل نشده و رودرروی یکدیگر قرار نگیرند.

به گزارش پایگاه خبر ی طوفان زرد ،محسن طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره اینکه باشگاه سپاهان تا این لحظه چقدر از انتظارات کرانچار را برآورده کرده، گفت: ما تا این لحظه 80 درصد از بازیکنان مدنظر کرانچار در نقل و انتقالات را جذب و نقاط ضعف تیم در نیم فصل دوم را ترمیم کرده‌ایم و همچنین برای برآورده شدن 20 درصد باقی‌مانده همه تلاش خود را می‌کنیم. شاید در ادامه در 2 پست هم 2 بازیکن جذب کنیم.

وی درباره انتقاد برخی از مدیران باشگاه‌ها مبنی بر اینکه روی هر بازیکنی دست می‌گذاریم یا سپاهان آن را جذب یا با وی مذاکره کرده است، اظهار داشت: متاسفانه دوستان و همکارانی که اینگونه اظهار نظر می‌کنند، نسبت به سپاهان کج‌سلیقه هستند. با حساب حرف‌ آنها ما باید تا امروز 20 بازیکن جدید جذب کرده باشیم. ما بر اساس نیاز تیم بازیکن جذب می‌کنیم و سعی می‌کنیم در نقل و انتقالات بهترین‌ها و با کیفیت‌ترین ها را به خدمت بگیریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد هجمه‌ای که علیه این تیم توسط استقلالی‌ها به راه افتاده مبنی بر اینکه سرور جباروف به خاطر پیشنهادات وسوسه کننده سپاهان قید حضور در استقلال را می‌خواهد بزند، تاکید کرد: تا زمانی که باشگاه استقلال به جباروف اعلام نکند که بازیکن آزاد بوده یا تحت قرارداد این باشگاه نیست و ما هم مستدلات آن را دریافت نکنیم، شک نکنید با جباروف وارد مذاکره نمی‌شویم .

وی ادامه داد: من نمی‌دانم چرا برخی دوستان در موضوع این بازیکن توپ را زمین ما می‌اندازند و چرا ما باید جباروف را بگیریم تا استقلال از ما شکایت کند؟ سپاهان و استقلال آنقدر باشگاه‌های بزرگی هستند که به خاطر یک بازیکن وارد جدل نشده و رودرروی یکدیگر قرار نگیرند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا قرار است دستیار ایرانی دیگری هم به کادرفنی فعلی این تیم اضافه شود، اعلام کرد: بر اساس اعلام نیاز کرانچار ما محمود کریمی را به کادرفنی تیم اضافه کردیم و این تنها درخواست وی در زمینه اضافه کردن دستیار ایرانی به کادرفنی تیم بوده است.

وی درباره اینکه آیا با به خدمت گرفتن سعید آقایی، پست احسان حاج‌صفی تغییر خواهد کرد، گفت: ما سعید آقایی را بنا به درخواست کرانچار جذب کردیم و درباره تغییر پست و درباره مسائل فنی اینچنینی هم باید از سرمربی تیم سوال کنید.

طاهری درباره اینکه آیا این تیم اردوی خارجی برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: اردوی خارج از کشور که نداریم و فعلا با نظر کرانچار تمرینات در اصفهان برگزار می‌شود و با نظر کرانچار برای آماده‌سازی تیم و ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان چند بازی تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد اما تا زمانی که قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر انجام نشود، با این تیم‌ها بازی نمی‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها