X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1396, 15:31
کد خبر: 23093
خبرنگار: khani
نظرات: 10

هواداران قضاوت کنند در نقل‌و‌انتقالات موفق بودیم یا شکست خوردیم

طاهری:موبایل حاج‌صفی خاموش است و برای مذاکره مراجعه‌ای به ما نداشته است

طاهری:موبایل حاج‌صفی خاموش است و برای مذاکره مراجعه‌ای به ما نداشته است طاهری:موبایل حاج‌صفی خاموش است و برای مذاکره مراجعه‌ای به ما نداشته است
مدیرعامل سپاهان گفت: قضاوت را به مردم و هواداران بسپارید که آیا در نقل و انتقالات شکست خوردیم یا موفق بودیم.
به گزارش پایگاه خبر یطوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، محسن طاهری مدیرعامل سپاهان در خصوص آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت و گویی را با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: از خط دفاعی سپاهان شروع کنیم. با جذب یزدانی، پورقاز و آقایی تغییرات زیادی در این پست داشتید.


در هر صورت ما سعی کردیم نظرات و خواسته‌های سرمربی را محقق کنیم.

فارس: یعنی بازیکنان لیست اول کرانچار را جذب کردید؟


درست است.

فارس: موضوع تعهد یک و نیم میلیاردی آقایی با گسترش به کجا می رسد؟


این یک تعهد حقوقی است و مربوط می‌شود به خود آقایی و باشگاه تبریزی که باید یک تعامل در این بین ایجاد تا این مشکل رفع رجوع شود، هرچند که ما هم او را کمک خواهیم کرد.

فارس: درویش مدیرعامل سایپا اعلام کرده بود با هر بازیکنی صحبت می‌کنیم اعلام می‌کند از سپاهان پیشنهاد دارد. در این خصوص هم قبلا شما هشدارهایی را داده بودید.


خیلی نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم. فقط می‌توانم اعلام کنم در این خصوص سوتفاهماتی ایجاد شده و درویش هم به ما اعلام کرد چنین صحبتی را مطرح نکرده است.

فارس: هواداران بابت احسان حاج صفی همچنان نگران هستند چراکه این بازیکن موبایل خود را خاموش کرده و در دسترس نیست. داستان کاوه رضایی و استقلال برای شما تکرار نشود؟


ماندن احسان با خودش است و با ما نیست و این تصمیمی هست که خودش باید بگیرد. او اگر در ایران باشد قطعا با سپاهان است و هیچ بحثی در رابطه با نحوه قرار داد او نداریم. سپاهان خانه اوست و همه جوره در خدمتش هستیم اما اگر تصمیم به رفتن به خارج بگیرد دیگر با خودش است.

فارس: یعنی برای شما مهم نیست که این بازیکن بماند یا برود؟

برای ما مهم است اما قراردادمان با او یک ساله است و نمی توانیم او را اجبار کنیم که بماند. قرارداد حاج صفی یک ساله بوده و دیگر در اختیار خودش هست که بماند یا خیر.

فارس: چه زمانی آخرین بار با احسان صحبت کردید؟


قبل از بازی تیم ملی که اعلام کرد بعد از بازی با ازبکستان برای مذاکره می‌آید اما فعلا گوشی‌اش خاموش است و هیچ مراجعه‌ای به ما نکرده است.

فارس: گویا لیست بازیکنان بالای 23 ساله‌تان خیلی خالی است؟


لیستمان جا دارد اما دلیلی نمی‌شود به این خاطر دست به خرید بزنیم. ما بر حسب نیازهایمان خریداری می‌کنیم. هر جا هم نیازی نداشته باشیم دلیلی بر این نیست که حتما لیستمان را با خریدهایی که مورد نیاز نیستند، پر کنیم.

فارس: بحث کولیبالی و مهرداد محمدی به کجا رسید؟


مهرداد محمدی که هنوز یک سال دیگر با ما قرارداد دارد. درخصوص کولیبالی نیز این بازیکن با ما قراردادی ندارد و هنوز کرانچار نسبت به جدایی یا ماندن این بازیکن نظری نداده است.

فارس: بعد از اینکه نتوانستید دانشگر را جذب کنید عده‌ای از رسانه‌های اصفهانی نوشتند سپاهان در نقل و انتقالات شکست خورده است. البته خرید بازیکنانی مانند پورقاز و آقایی و حتی انصاری به نظر شکستی برای سپاهان نیست.


قضاوت این موضوع را به مردم و هواداران بسپارید که آیا در نقل و انتقالات شکست خوردیم یا موفق بودیم.

فارس: بحث جباروف به کجا رسید؟

در این خصوص چندین بار صحبت کردم و این موضوع برمی گردد به استقلال که جباروف را می‌‌خواهد یا خیر. قرارداد این بازیکن با ما تمام است. درست است که ITC این بازیکن ازبکستانی را ما گرفتیم اما یک توافقی با استقلال داشتیم که این بازیکن را نیم فصل می‌‌خواهیم؛ حالا آقایان در استقلال چه تفکراتی دارند، نمی‌دانم اما اگر می‌خواهند با جباروف قرارداد امضا کنند او را به پای میز مذاکره کشانده و کار را تمام کنند. ما به تفاهم نامه‌ای که با استقلال داشتیم متعهد هستیم.

فارس: یک بار هم منصوریان در نشست خبری اعلام کرده بود جباروف را به امن‌گاه سپاهان فرستادیم.


این صحبت‌ها عجیب است!

فارس: سپاهان را امسال برای قهرمانی بستید؟


ان‌شالله؛ هدفمان قهرمانی است.

فارس: برای اردوی آماده‌سازی به کدام کشور یا شهر می‌روید؟


فعلا هیچ جا نمی‌رویم و در اصفهان تمرینات خود را ادامه می‌دهیم. در این خصوص بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا بعد بهترین تصمیم را بگیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها