X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1396, 21:17
کد خبر: 23095
خبرنگار: khani
نظرات: 43

سیاست همه ساله در حال تکرار است

حاج صفی هم هوای یونان در سر دارد

حاج صفی هم هوای یونان در سر دارد حاج صفی هم هوای یونان در سر دارد
در شرایطی که سپاهانی‌ها به شدت به دنبال مذاکره با احسان حاج صفی هستند این بازیکن هنوز خودش را به محسن طاهری نشان نداده است.
به گزارش پایگاه خبر ی طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان با خرید 6 بازیکن عملکرد موفق خودش در نقل و انتقالات پیش فصل را تمدید کرد و مدیریت باشگاه باید از امروز به دنبال برطرف کردن سایر نیازهای زلاتکو کرانچار باشد که در این بین بدون شک تمدید قرارداد احسان حاج صفی اولویت اصلی سپاهانی‌ها خواهد بود. اما در این بین مشکل بزرگ مدیریت سپاهان اینجاست که تمدید قرارداد احسان حاج صفی با سپاهان هر سال همین داستان را در مقابل نام خودش می‌بیند و ملی پوش سپاهانی‌ها تا حد امکان زمان مذاکره خودش با سپاهان را عقب می‌اندازد تا هم استراحت کافی کند و هم در زمان امضای قرارداد امتیاز لازم را از این باشگاه بگیرد. هنوز سپاهانی‌ها فراموش نکرده‌اند که در زمان مدیریت مهرزاد خلیلیان در باشگاه سپاهان حاج‌صفی چگونه قراردادی یکطرفه با سپاهان امضا کرد که در هفته‌های ابتدایی لیگ پانزدهم و در شرایطی که سپاهان به او احتیاج داشت به صورت یکطرفه قرارداد خودش را فسخ کرد و راهی کشور آلمان شد. در سال گذشته هم این اتفاق به نوعی دیگر تکرار شد و بازگشت دوباره حاج صفی به سپاهان مدتی زمان برد تا او از بازی مقابل صنعت نفت آبادان به لیست تیمش اضافه شود.

با این حال این روزها سپاهانی‌ها به دنبال مذاکره با حاج صفی هستند که او هم بنا بر گفته مدیرعامل سپاهان فعلا تلفن همراهش را خاموش کرده و پاسخی به سپاهانی‌ها نمی‌دهد. گفته شده که حاج صفی باز هم قصد حضور در خارج از فوتبال ایران را دارد و این بار لیگ یونان به عنوان مقصد او در نظر گرفته شده است. دوستی حاج صفی با انصاری‌فرد و مسعود شجاعی به نوعی راه او را برای رسیدن به فوتبال یونان آزاد کرده تا درست در رزوهایی که سپاهان به کاپیتان دومش احتیاج دارد حاج صفی باز هم سودای حضور در لیگ یونان را در سر بپروراند. به هر حال مدافع سپاهانی‌ها تحت هر شرایطی در لیست بازیکنان محبوب کی‌روش حضور دارد و هیچ احتیاجی نیست که بخواهد خودش را دچار دردسر حضور در لیگ یونان کند ولی بدون شک جدایی او می‌تواند به مانند اوایل لیگ پانزدهم سپاهان را با یک مشکل بزرگ روبرو کند. به هر حال فعلا که حاج صفی از دسترس خارج شده و مشغول استراحت است ولی این سیاست تکراری او در این چند سال اتفاقی است که هر ساله برای سپاهان پیاده می‌شود و در نهایت هم با افزایش چند صد میلیونی بر روی مبلغ قرارداد فرصت ماندنش در سپاهان فراهم می‌شود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها