X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 خرداد 1396, 09:36
کد خبر: 23099
خبرنگار: khani
نظرات: 10

حسن‌زاده در نیم‌فصل نخست بازی نمی‌کند

اخوان: احتمال حضور کریمی در سپاهان وجود دارد

اخوان: احتمال حضور کریمی در سپاهان وجود دارد اخوان: احتمال حضور کریمی در سپاهان وجود دارد
سرپرست تیم سپاهان در خصوص شایعه پیوستن علی کریمی به سپاهان گفت: من این موضوع را رد یا تأیید نمی‌کنم، مذاکره با کریمی در برنامه‌های ما است و در صورت توافق این بازیکن نیز در فصل جاری پیراهن سپاهان را به تن خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان اظهار کرد: برای حضوری پر قدرت و گرفتن سهمیه آسیایی در پایان فصل بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی با پیراهن تیم سپاهان به میدان خواهند رفت. تا کنون از لیستی که سرمربی تیم به باشگاه داده است 90 درصد آن قطعی شده و تنها چند مورد باقی مانده است که در صورت نیاز و ایجاد شرایط مناسب آن‌ها نیز عملی می‌شوند.

وی افزود: قائد رحمتی که چندی پیش جراحی داشت تمرینات خود را بسیار سبک شروع کرده است و منتظر مشخص شدن وضعیت نهایی وی برای حضور در میدان هستیم، مصدومیت مسعود حسن زاده نیز به گونه ای است که به طور حتم دور رفت او را نخواهیم داشت اما امیدواریم برای دور برگشت آماده شود.

اخوان در خصوص جذب بازیکن خارجی گفت: کرانچار تصمیم گیرنده نهایی در این زمینه است، در مورد جپاروف منتظر تصمیم وی و باشگاه استقلال هستیم هر نتیجه و خبری در این زمینه باشد بلافاصله اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی همچنین در مورد وضعیت تعهدات باشگاه در خصوص بازیکنان خاطر نشان کرد: تنها باشگاهی هستیم که به تمام تعهدات خود عمل کردیم و 20 درصد باقیمانده نیز درخصوص بازیکنانی است که مشخص نکردند در باشگاه ماندنی هستند یا خیر.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص شایعه پیوستن علی کریمی به سپاهان تاکید کرد: تا زمانی که محرز نشود و قرار دادی نوشته نشود، اخلاقی نیست رسانه ای شود. در مورد غیبت پاپی نیز مشکلی برای حضور در تمرینات وجود ندارد و دلخوری وی مربوط به مبلغی است که دو سال پیش از باشگاه طلبکار بوده و به طور حتم در تمرینات بعدی سپاهان پاپی نیز حضور خواهد داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها