X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 خرداد 1396, 13:41
کد خبر: 23105
خبرنگار: khani
نظرات: 17

برای بازگشت به عصر طلایی سپاهان نیاز به حاج‌صفی داریم

رمضانی‌راد: ۷۰ درصد خواسته‌های کرانچار برآورده شده است

رمضانی‌راد: ۷۰ درصد خواسته‌های کرانچار برآورده شده است رمضانی‌راد: ۷۰ درصد خواسته‌های کرانچار برآورده شده است
سخنگوی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: تا این مقطع باشگاه توانسته ۷۰ درصد از نیازمندی‌های کرانچار در خصوص بازیکنان مدنظر او را جذب کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مرتضی رمضانی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، در خصوص برنامه‌های باشگاه سپاهان در ادامه فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: نسبت دادن بازیکنان به باشگاه سپاهان پیش از پایان لیگ شانزدهم آغاز شد که البته برخی از این نام‌ها درست بود و برخی نیز به لیست بازیکنان مدنظر کراچار نزدیک نبود و تنها برای ترساندن باشگاه‌های خودشان برای بالاتر بردن رقم قراردادشان بود.

وی عنوان کرد: با تمام این تفاسیر تا این مقطع باشگاه توانسته 70 درصد از نیازمندی‌های کرانچار در خصوص بازیکنان مدنظر او را جذب کند و در ادامه تلاش خواهیم کرد سایر خواسته‌های او را نیز برطرف کنیم. با توجه به قانون جذب 6 بازیکن لیگ برتری، با جذب 5 بازیکن تنها یک بازیکن دیگر از لیگ برتر می‌توانیم جذب کنیم اما در لیست بازیکنان زیر 23 سال و زیر 21 سال خود به دنبال بازیکن خواهیم بود.

سخنگوی باشگاه سپاهان با ابراز رضایت از حضور تماشاگران این تیم در تمرینات پیش فصل سپاهان عنوان کرد: تمرینات ما در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری می‌شود و نکته جالب حضور پرشور تماشاگران ما با وجود ماه مبارک رمضان است. با تشخیص کرانچار بازیکنان ملی‌پوش چند روزی استراحت خواهند کرد و از روزهای آینده به ما اضافه خواهند شد.

رمضانی‌راد در خصوص وضعیت احسان حاج‌صفی عنوان کرد: مسئولان باشگاه سپاهان قبل از اردوهای تیم ملی برای دیدار با ازبکستان با احسان حاج‌صفی برای تمدید قرارداد صحبت کرده بودند و او نیز اعلام کرده بود بعد از دیدار با ازبکستان در این زمینه با باشگاه صحبت خواهد کرد. تمدید قرارداد حاج‌صفی دغدغه هواداران سپاهان در این مدت بوده و حتی برای این موضوع نیز کمپین‌هایی نیز تشکیل شده است. سپاهان بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل پرفراز و نشیب در این فصل رویکرد بازگشت به عصر طلایی خود را دارد و در این میان بیش از هر زمان دیگری به احسان حاج صفی برای تمدید قرارداد نیاز دارد.

وی در خصوص شایعاتی که مبنی بر بازگشت علی کریمی به سپاهان شنیده می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته نیز بحث بازگشت کریمی به سپاهان مطرح بود اما در این فصل هنوز صحبتی نشده و باید به جلوتر برویم تا وضعیت کریمی با دینامو زاگرب مشخص شود. کریمی با دینامو قرارداد بلند مدت دارد و حضور او در باشگاه‌های دیگر به نظر این باشگاه بستگی دارد. کریمی در مقطعی برای پیشرفت علاقمند بود فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد و در حال نیز بحثی برای بازگشت او به سپاهان مطرح نشده است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان در خصوص ترکیب دستیارن کرانچار و احتمال حضور نویدکیا در این جمع یادآور شد: جدیدترین گزینه کرانچار برای حضور در کادرفنی محمود کریمی بود که او نیز از ابتدای تمرینات کار خود آغاز کرد. پیش از کریمی،‌ تونچی انتخاب شده بود و در حال حاضر کرانچار درخواستی برای اضافه شدن دستیار نداشته است. در خصوص وضعیت نویدکیا نیز به نظر می‌رسد او در حال حاضر تصمیم به استراحت دارد و باید منتظر ماه‌های بعد در خصوص تصمیم او بود.

رمضانی‌راد در خصوص رقابت این باشگاه با پرسپولیس برای جذب بشار رسن عراقی گفت: این بازیکن مدنظر باشگاه سپاهان نیست اما چند گزینه خارجی برای حضور در سپاهان مدنظر کرانچار هستند. این بازیکنان از کشورهای مختلف هستند و در روزهای آینده بعضی از این بازیکنان برای تست و برخی دیگر نیز برای ثبت قرارداد به اصفهان می‌آیند تا جانشین بازیکن خارجی فصل گذشته تیم شوند. قطعا در روزهای آینده بازیکن خارجی جذب سپاهان خواهند شد.

وی درباره برگزاری اردوی خارجی خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری اردوی خارجی یا داخلی قرار است در روزهای آینده کرانچار جلسه‌ای با مدیریت باشگاه داشته باشد تا در این زمینه تصمیم گیری کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها