X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 خرداد 1396, 14:39
کد خبر: 23106
خبرنگار: panahi
نظرات: 12

تیمهای دیگر بیکار ننشسته‌اند

لطفا انتظارات را از سپاهان بالا نبرید

لطفا انتظارات را از سپاهان بالا نبرید لطفا انتظارات را از سپاهان بالا نبرید
در این چند وقت اخیر آنقدر در مورد عملکرد موفق سپاهان در فصل نقل و انتقالات صحبت شده که به نظر می‌رسد هواداران این تیم به کمتر از قهرمانی راضی نیستند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا ، کسب پنج عنوان قهرمانی در تاریخ لیگ برتر و چهار قهرمانی جام حذفی کارنامه فوتبال سپاهان در این ۱۲ سال اخیر را به شدت پربار کرده و از طرف دیگر موفقیت‌های آسیایی نماینده فوتبال اصفهان هم باعث شده این تیم حتی در سطوح بین المللی هم یک باشگاه شناخته شده باشد. اما بعد از اینکه سپاهان با معجزه هفته پایانی لیگ چهاردهم موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ برسد دوران افول این تیم شروع شد و سپاهان در لیگ پانزدهم و فصل شانزدهم نتوانست حداقل انتظارات هواداران خودش را برآورده کند. کسب یک رتبه دو رقمی دستپخت مشترک حسین فرکی و ایگور استیماچ در لیگ پانزدهم بود و در فصل گذشته هم با وجود امیدواری‌های فراوانی که به این تیم می‌رفت عبدالله ویسی و زلاتکو کرانچار در پایان فصل سپاهان را بر روی پله پنجم قرار دادند تا زردهای اصفهان شاهد قهرمانی رقیب مستقیم خودشان یعنی پرسپولیس باشند.

اما در این چند وقت اخیر سپاهان بعد از تمدید قرارداد زلاتکو کرانچار ۶ خرید خوب و فنی در فصل نقل و انتقالات داشته و اگر بتواند بازیکنانی مثل احسان حاج‌صفی، سرور جباروف و موسی کولیبالی را هم در اصفهان نگه دارد باید گفت که محسن طاهری تقریبا همه نیازهای زلاتکو کرانچار را تامین کرده است. اما نگرانی بزرگی که در این چند وقت اخیر به صورت ناخواسته سپاهان را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است در آینده‌ای نزدیک به این تیم لطمه بزند مربوط به انتظاری است که برای قهرمانی سپاهان به وجود آمده و حتی باعث شده زلاتکو کرانچار در اولین جلسه تمرینی تیمش به صورت تلویحی قول کسب یک عنوان قهرمانی بدهد. محسن طاهری هم که خودش یک ورزشکار حرفه‌ای بوده و به خوبی با پستی و بلندی‌های حوزه ورزش قهرمانی اشناست در مصاحبه خودش اعلام کرده که تیم برای قهرمانی بسته شده و این یعنی بازیکنان سپاهان باید از همان ابتدای فصل به نیت قهرمانی وارد عرصه رقابت با بقیه تیم‌ها بشوند.

البته شاید در ظاهر کار خوب باشد که سپاهان اینطور خودش را امیدوار ببیند و با دست بالا وارد لیگ شود اما نباید فراموش کنیم که بقیه تیم‌های حاضر در لیگ مثل پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن ، تراکتورسازی، پدیده، سایپا و پیکان هم بیکار نبوده‌اند و هر کدام برنامه‌های خودشان را پیش برده‌اند. جام حذفی هم که جام شگفتی‌هاست و هیچ حساب و کتابی نمی‌شود بر رویش انجام داد بنابراین ای کاش مدیریت و سرمربی تیم سپاهان کمی دوراندیشی انجام دهند و اینطور راحت فشار قهرمانی در فوتبال ایران را بر روی دوش بازیکنان خودشان قرار ندهند. سپاهان اگر به خودی خود کارش را انجام دهد می‌تواند پله پله به سمت موفقیت نزدیک شود ولی همین استرسی که توقعات روی سکوهای هواداری را هم بالا می‌برد ممکن است با تحمل یک شکست غیرمنتظره تبدیل به "حیا کن رها کن" بشود و درست همان بلایی را بر سر کرانچار بیاورد که بر سر عبدالله ویسی آورد.
مسعود افشاری
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها