X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 خرداد 1396, 12:40
کد خبر: 23115
خبرنگار: khani
نظرات: 6

آقایی را سپاهانی بدانید

رمضانی: اگر مسئولان استقلال با جبارف قرارداد قانونی دارند چرا نگران هستند؟

رمضانی: اگر مسئولان استقلال با جبارف قرارداد قانونی دارند چرا نگران هستند؟ رمضانی: اگر مسئولان استقلال با جبارف قرارداد قانونی دارند چرا نگران هستند؟
سخنگوی باشگاه سپاهان گفت: استقلالی‌ها ادعا دارند که قرارداد قانونی با جبارف دارند پس چرا دست دست می‌کنند و مشکل این بازیکن را حل نمی‌کنند؟
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مرتضی رمضانی سخنگوی باشگاه سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اختلافات بوجود آمده میان دو باشگاه استقلال و سپاهان برای جذب جبارف گفت: «مسئولان باشگاه استقلال چند روز اخیر صحبت‌های زیادی را انجام دادند و سپاهانی‌ها را به بی‌اخلاقی متهم کردند، اما سوال من این است که اگر استقلالی‌ها آنقدر مطمئن هستند که جبارف با این باشگاه قرارداد دارد پس نگرانی‌هایشان برای چیست؟ یک سری اتفاقاتی در باشگاه استقلال رخ داد که باعث ناراحتی جبارف شده است .البته این را هم بگویم ما به تعهد سه جانیه‌ای که بین دو باشگاه و این بازیکن برقرار شد پایبند هستیم.»
وی ادامه داد: «استقلالی‌ها ادعا دارند که قرارداد قانونی با جبارف دارند پس چرا دست دست می‌کنند و مشکل این بازیکن را حل نمی‌کنند؟ ما هم هیچ مذاکره‌ای با جبارف انجام نمی‌دهیم و به وکیل این بازیکن هم اعلام کردیم که اول با باشگاه استقلال مذاکره کنند و اگر با آنها به توافق نرسیدند ما هم مانند سایر باشگاه‌های دیگر حق مذاکره کردن با این بازیکن را داریم.»
سخنگوی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت پیوستن سعید آقایی به این باشگاه بیان کرد: «سعید آقایی یک مشکل مالی که شخصی است با باشگاه گسترش فولاد دارد و قول داد که در روزهای آینده این مشکل را حل کند. آقایی از نظر ما سپاهانی است و هیچ مشکلی برای این انتقال پیش نمی‌آید.»
وی در مورد علاقه سپاهان به بشار رسن گزینه عراقی مدنظر باشگاه پرسپولیس گفت: «سپاهان علاقه‌ای به جذب بشار رسن ندارد و گزینه کرانچار یک بازیکن عراقی دیگر است. ضمن اینکه کرانچار دنبال چند بازیکن جوان از کشورهای دیگر است که باید فیلم آنها را ببیند و بعد از حضور در تمرینات سپاهان نظر نهایی در مورد جذب آنها داده می‌شود.»
رمضانی در خصوص عزم سپاهان برای قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر افزود: «سپاهان همیشه جزء تیم‌های پرافتخار لیگ بود اما در 2 سال گذشته فراز ونشیب زیادی داشت. اما با حضور کرانچار در این تیم ماموریت همه در سپاهان رساندن این تیم به دوران اوجش است که امیدواریم بتوانیم در فصل آینده بار دیگر شاهد حضور یک سپاهان قدرتمند در لیگ باشیم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها