X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 خرداد 1396, 14:36
کد خبر: 23117
خبرنگار: talaei
نظرات: 39

کولیبالی در لیست کرانچار نیست

طاهری :تصمیم حاج‌صفی برای ادامه فعالیت فوتبالی خود در خارج از ایران

طاهری :تصمیم حاج‌صفی برای ادامه فعالیت فوتبالی خود در خارج از ایران طاهری :تصمیم حاج‌صفی برای ادامه فعالیت فوتبالی خود در خارج از ایران
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره آخرین وضعیت احسان حاج‌صفی و تمدید قرارداد این بازیکن با سپاهان، گفت: قرارداد حاج‌صفی به مدت یک فصل بوده و احسان تصمیم گرفته فوتبال خود را در خارج از ایران پیگیری کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه سپاهان اظهار داشت: تقریبا 80 الی 90 درصد از گزینه‌های مدنظر کرانچار به توافق رسیده‌ام و در حال مذاکره با سایر گزینه‌ها هستیم تا لیستمان تکمیل شود.

وی درباره عدم حضور کریم قنبری، مربی فصل گذشته سپاهان در تمرینات این تیم، تصریح کرد: انتخاب مربیان و دستیاران بر عهده کرانچار است و این مربی تابه‌حال تصمیم گرفته با این کادر، کار خود را در سپاهان انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره آخرین وضعیت سرور چپاروف و با مذاکره باشگاه سپاهان با مدیربرنامه‌های این بازیکن، بیان کرد: در بیانه صادر شده از سوی باشگاه سپاهان مطرح شد که اگر باشگاه استقلال خواهان جذب این بازیکن است، قرارداد خود را با وی نهایی کند و توپ را در زمین سپاهان نیندازند. اگر استقلال موفق به عقد قرارداد با چپاروف نشد، و وکیل او این مسئله را به ما اعلام کرد آن‌گاه مذاکرات خود را با چپاروف آغاز می‌کنیم.

وی درباره اخطار باشگاه گسترش فولاد به سعید آقایی که در صورت پاس نشدن چک 1 ونیم میلیاردی مجوز بازی او را در سپاهان صادر نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: این چک در قبال بازی کردن سعید آقایی در سپاهان نیست و تفاهمی است که میان او و باشگاه گسترش فولاد انجام شده و ربطی به باشگاه سپاهان ندارد اما در این راستا به آقایی کمک خواهیم کرد تا مشکل وی برطرف شود.

طاهری درباره آخرین وضعیت احسان حاج‌صفی و تمدید قرارداد این بازیکن با سپاهان، گفت: قرارداد این بازیکن به مدت یک فصل بوده و احسان تصمیم گرفته فوتبال خود را در خارج از ایران پیگیری کند. باشگاه سپاهان آمادگی انعقاد قرارداد با این بازیکن را دارد اما تصمیم نهایی بر عهده خود اوست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره وضعیت حسن پاپی و این که گفته می‌شود با سپاهان از نظر مالی به مشکل برخورده است، اظهار داشت: حسین پاپی از نظر مالی با سپاهان اختلاف نظر دارد که تا چند روز آینده مشکل این بازیکن نیز حل خواهد شد.

وی درباره مذاکره باشگاه سپاهان با موسی کولیبالی برای تمدید قرارداد، تصریح کرد: این بازیکن در لیست کرانچار نیست و هیچ مذاکره‌ای با وی برای تمدید قرارداد انجام نداده‌ایم.

طاهری درباره صحبت‌هایی مبنی بر مذاکره باشگاه سپاهان با علی کریمی برای بازگشت به این تیم، بیان کرد: علی کریمی یکی از گزینه‌های باشگاه سپاهان است و درصورت توافق یا با دریافت رضایت‌نامه و یا به صورت قرضی به سپاهان اضافه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره برنامه این باشگاه جهت برگزاری اردوی داخل و یا خارج از کشور، گفت: فعلا به اردوی خارجی فکر نمی‌کنیم و احتمالا اردوی خود را در داخل کشور برگزار می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها