X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 خرداد 1396, 10:17
کد خبر: 23123
خبرنگار: khani
نظرات: 11

مدیریت سپاهان فعلاً نمره قبولی نگرفته است

بحران بزرگ سپاهان در فصل نقل و انتقالات

بحران بزرگ سپاهان در فصل نقل و انتقالات بحران بزرگ سپاهان در فصل نقل و انتقالات
هرچند که سپاهان در فصل نقل و انتقالات خریدهای خوبی داشته است اما جدا شدن بازیکنان تأثیرگذار این تیم زردپوشان را با بحران جدی کمبود بازیکن مواجه کرده است.
به گزارش پایگاه خبر ی طوفان زرد و به نقل از ایمنا، باشگاه سپاهان با تمدید قرارداد کرانچار در پایان فصل گذشته و وعده بستن تیمی در حد قهرمانی لیگ، فصل نقل و انتقالات را آغاز کرد. شجاع خلیل‌زاده در ابتدای فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سپس باشگاه سپاهان لیست خروجی خود را شامل طالب ریکانی، فرید کریمی، جلال عبدی، علی احمدی، محمد روشندل و آرمین سهرابیان اعلام کرد. با مشخص شدن لیست خروجی سپاهان مشخص شد که هدف سپاهان در فصل نقل و انتقالات تمدید قرارداد با احسان حاج‌صفی، سرور جبارف، موسی کولیبالی، جلال‌الدین علی‌محمدی، رسول نویدکیا و حسین پاپی و جذب ۸ بازیکن جدید است تا بتواند تیمی مدعی و پرقدرت را راهی مسابقات لیگ کند.

در پست دفاع میانی سپاهان سیاوش یزدانی و عزت‌الله پورقاز را جذب کرد تا با تمدید قرارداد موسی کولیبالی، با داشتن سه دفاع میانی مطمئن مشکلی در فصل آینده نداشته باشد. در دفاع راست و چپ سپاهان حسن جعفری و سعید آقایی را جذب کرد، تا با این ۲ خرید هم مشکل این دو پست را حل کند و هم احسان حاج‌صفی بتواند پس از مدت‌ها در پست تخصصی خودش یعنی بال تهاجمی چپ بازی کند. برای تقویت هافبک دفاعی تیم، کرانچار دست روی محمد دانشگر گذاشت و برای تقویت بال‌های تهاجمی تیم شاهین ثاقبی را انتخاب کرد. همچنین برای تقویت خط حمله سپاهان با ساسان انصاری قرارداد بست و کرانچار به دنبال یک هافبک‌-مهاجم خارجی هم بود.

مشکلات سپاهان از آنجا آغاز شد که در ابتدا محمد دانشگر که جزو لیست خرید کرانچار برای تقویت خط هافبک دفاعی تیم بود، به سایپا پیوست. پس از آن موسی کولیبالی مدافع میانی تیم پس از عدم توفق مالی با سپاهان، با استقلال خوزستان به توافق اولیه رسید. تمدید قرارداد سرور جبارف هافبک طراح سپاهان هم به مشکل برخورد و تاکنون عملی نشده است. احسان حاج‌صفی بازیکن کلیدی فصل گذاشته سپاهان در آستانه پیوستن به یک تیم یونانی قرار گرفت و در نهایت از پیوستن هافبک‌-مهاجم خارجی مورد نظر کرانچار به سپاهان هم همچنان خبری نیست.

با این اوصاف به نظر می‌رسد گفته مدیران سپاهان که ۸۰ تا ۹۰ درصد تیم برای فصل آینده بسته شده است، کاملاً بر خلاف واقعیت است و سپاهان وارد بحرانی بزرگ در نقل و انتقالات شده است. چرا که این تیم به فرض تمدید قطعی قرارداد رسول نویدکیا و حسین پاپی، سپاهان تنها ۱۳ بازیکن بزرگسال در لیست خود دارد که یکی از آنها هم مسعود حسن‌زاده مصدوم است! و سپاهان در صورتی که بخواهد همچنان چهره یک مدعی قهرمانی را داشته باشد و خواسته‌های کرانچار را برآورده کند، به خرید پنج بازیکن جدید احتیاج خواهد داشت. بازیکنانی باکیفیت که بتوانند جایگزین محمد دانشگر، موسی کولیبالی، سرور جبارف و احسان حاج‌صفی شوند؛ به علاوه هافبک‌-مهاجم خارجی که از ابتدا در لیست ورودی کرانچار بود.

باید منتظر نشست و دید مدیران سپاهان در روزهای باقیمانده فصل نقل و انتقالات چگونه خواهند توانست این معضل بزرگ را حل کنند و با اضافه کردن پنج بازیکن جدید خواسته‌های کرانچار را برآورده سازند. چرا که در صورت عدم تأمین خواسته‌های سرمربی تیم و با توجه به رقیبان پرمهره سپاهان در لیگ پیش رو، عملاً شعار مدیران سپاهان مبنی بر بستن تیمی در حد مدعی قهرمانی لیگ محقق نخواهد شد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها