X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 خرداد 1396, 14:00
کد خبر: 23128
خبرنگار: panahi
نظرات: 1

هدف حاج‌صفی از جدایی سپاهان چیست؟

بازی سناریوی تکراری یا رسیدن به سطح اول اروپا

بازی سناریوی تکراری یا رسیدن به سطح اول اروپا بازی سناریوی تکراری یا رسیدن به سطح اول اروپا
احسان حاج‌صفی کاپیتان سپاهان اعلام کرده است که به دنبال حضور در اروپاست و او اندیشه استفاده از جام‌جهانی برای رسیدن به سطح اول اروپا را در سر می‌پروراند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، احسان حاج‌صفی هافبک چپ سپاهان پیش از شروع فصل خبر از ادامه فوتبالش در اروپا داده است و هواداران سپاهان را نگران از جای خالی او در تیم فصل آینده کرده است.

تیم سپاهان اصفهان که پس از دو فصل افت، با بازگشت کرانچار در جست‌وجوی روزهای شیرین گذشته قرار دارد در نقل و انتقالات نیز با چند بازیکن خوب به توافق رسیده است اما رفتن چند بازیکن از این تیم نگرانی‌هایی را برای هواداران به وجود آورده است.

احسان حاج‌صفی، سرور جباروف و موسی کولیبالی بازیکنان تأثیرگذار فصل قبل سپاهان در آستانه جدایی هستند، البته شاید ماندن جباروف بین این اسامی محتمل‌ترین گزینه باشد اما چیزی که هواداران طلایی‌پوش را نگران کرده تصمیم جدی کاپیتان از جدایی سپاهان است.

حاج‌صفی بار دیگر تأکید کرد که در ایران به جز سپاهان در تیم دیگری بازی نمی‌کند و همین موضوع تا حدودی خیال هواداران را راحت کرد که احسان در تیم رقیب حضور نخواهد داشت اما تصمیم او برای ادامه فوتبالش در اروپا هم جای تأمل دارد.

حاج‌صفی پس از درخشش در جام‌جهانی که ویترین فوتبالی در دنیاست نتوانست گزینه خوب اروپایی پیدا کند و دو فصل پیش بود که به دسته دو آلمان رفت و در آ‌نجا توپ زد، البته همین حضور او در اروپا غنیمتی بود و همه منتظر رشد او در تیمش بودند تا به سطح اول اروپا هم برود اما سقوط فرانکفورت به دسته پایین‌تر و نبود پیشنهاد چشم‌گیر اروپایی بار دیگر او را سپاهانی کرد.

حال مجدد او خبر از حضورش در اروپا داده است و با شرایط فعلی و افزایش سن او نمی‌توان انتظار داشت که در تیم‌های سطح یک اروپا توپ بزند و احتمالاً مجبور به حضور در تیم‌های سطح پایین‌تر باشد.

البته او نیم‌نگاهی به جام‌جهانی روسیه دارد و این تفکر را در سر می‌پروراند تا باتجربه جام‌جهانی برزیل بتواند با حضور در اروپا حتی در تیم‌های ضعیف‌تر اما درخشش مجدد در جام‌جهانی 2018 روسیه خود را به سطح اول اروپا برساند تا حق خود را از فوتبال بین‌المللی نیز بستاند.

به این نکته نیز باید توجه داشت که این‌گونه ناز کردن‌ها در فوتبال ما به امری طبیعی بدل شده است و نمونه‌های بسیاری از آن را در چند فصل اخیر مشاهده کرده‌ایم؛ در این سناریو بازیکن اعلام می‌کند که با پیشنهاد خوبی مواجه نشده و از همین رو هم از تمرینات پیش از فصل گریخته و هم با فشار هواداران می‌تواند با مبلغ بالاتری به توافق برسد.

احسان حاج‌صفی هم که بعد از خداحافظی محرم نویدکیا از محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است، می‌تواند از این تکنیک بهره ببرد اما مطرح شدن نام چند تیم از جمله پانیونیوس آتن این شایعه را در مورد او کمرنگ‌تر می‌کند؛ همچنین او در مصاحبه‌ اخیرش نیز از توافق با یک تیم خبر داده بود که با این شواهد باید او را در فصل بعد در خارج از ایران مشاهده کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها