X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 خرداد 1396, 16:52
کد خبر: 23152
خبرنگار: khani
نظرات: 30

پرسپولیس شانس اول قهرمانی است؛

کرانچار: می‌خواهیم هر بازی 40هزار تماشاگر داشته باشیم

کرانچار: می‌خواهیم هر بازی 40هزار تماشاگر داشته باشیم کرانچار: می‌خواهیم هر بازی 40هزار تماشاگر داشته باشیم
زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان می گوید امیدوار است با ارائه بازی ها و کسب نتایج مطلوب، بین 40 تا 45 هزار نفر به صورت مداوم برای دیدن بازی های سپاهان در ورزشگاه نقش جهان حاضر شوند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از " ورزش سه"، زلاتکو کرانچار در 6 دیدار انتهایی فصل گذشته جایگزین عبدالله ویسی شد و توانست با ارائه بازی های خوب بار دیگر رضایت هواداران اصفهانی را جلب کند.

این مربی کروات در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد شرایط تیم سپاهان، تفاوت سطح این تیم با تیم قبلی که در اختیار داشت و سایر مسائل صحبت کرده است.

• برای شروع در مورد شرایط تیم سپاهان در حال حاضر توضیح می دهید. آیا از شرایط فعلی رضایت دارید؟

تقریبا شرایط خوبی داریم ولی تا آخر ماه بعد زمان داریم تا بازیکنان مورد نظر خود را به تیم اضافه کنیم. ما تقریبا در 2 ، 3 پست به بازیکن احتیاج داریم. چندین راهکار داریم و امیدوارم بتوانیم راهکار مناسب را برای اجرای اهداف خود استفاده کنیم. امیدوارم هر چه بهتر بتوانیم خودمان را آماده کنیم تا کیفیت خودمان را به بهترین نحو نشان دهیم.

• در صورتی که انتقال چپاروف نهایی نشود چه برنامه ای برای جایگزین او در تیم دارید؟

ما در این خصوص راهکار داریم و آن هم استفاده از بازیکن خارجی است. منتظر هستیم تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود. جایگزین برای چپاروف داریم ولی این جایگزین زمانی فعال می شود که از نظر حقوقی چپاروف نتواند به تیم ما بیاید. این موضوع هم به ما بستگی ندارد؛ به چپاروف بستگی دارد. ما و باشگاه نمی خواهیم وارد این ماجرا شویم و من هم در کم و کیف ماجرا هم نیستم. به طور کلی می توانم بگویم چپاروف 6 مسابقه خیلی خوب را برای ما انجام داد و درخشید ولی از باقی ماجرا خبر ندارم. ولی به هر حال در صورتی که نتوانیم با چپاروف کار کنیم برای او جایگزین داریم.

سپاهانی که در حال حاضر در اختیار دارید چه تفاوتی با سپاهانی دارد که در گذشته با آن قهرمان لیگ شدید؟
به طور قطع تغییرات زیادی از نظر خصوصیات و ویژگی های بازیکنان در تیم ایجاد شده است ولی ما هم بازیکنانی مثل حسین جعفری، سیاوش یزدانی، انصاری و .. را به تیم اضافه کرده ایم که از نظر کیفیت با بازیکنان قبلی نزدیک باشند. خریدهای جدید ما با کیفیت هستند و امیدواریم بتوانند نتایج خوبی کسب کنند و سپاهان به جایی برگردد که سزاوار آن است تا برای رتبه اولی بجنگد.

• جدا شدن احسان حاج صفی می تواند چالش بزرگی برای تیم باشد؛ با این موضوع کنار می آئید؟

من شرایط این بازیکن را کاملا درک می کنم و با این موضوع کنار آمده ام؛ ضمن اینکه ما جایگزین با کیفیتی مثل سعید آقایی را برای جایگزینی حاج صفی پیدا کردیم.

• این فصل سپاهان می تواند از ابتدا در نقش جهان بازی کند؛ این موضوع چقدر می تواند به تیم کمک کند؟

ما فصل قبل هم از 6 دیدار انتهایی 3 بازی را در نقش جهان بازی کردیم. به طور قطع ما یک تعهد و مسئولیتی داریم که بتوانیم با نتایج خوب هوادارنمان را دور هم جمع کنیم و آنها را متحد نگه داریم. باید رضایت خاطر آنها را فراهم کنیم که حمایت آنها به صورت مداوم باشد.

• چقدر امیدوارید که تماشاگران استقبال خوبی از بازی ها داشته باشند؟
ما مدیونیم با ارائه بازی ها و نتایج خوب بتوانیم حداکثر تماشاگر را به ورزشگاه بیاوریم. امیدوارم با بازی هایی که ارائه می دهیم چیزی بین 40 تا 45 هزار هوادار در هر بازی نقش جهان داشته باشیم.

• برای اینکه سپاهان به سطح قبلی که قهرمانی ایران است برگردد چقدر فاصله وجود دارد؟

نمی توانم مقایسه ای داشته باشم بلکه باید کیفیتی را که در اختیار داریم با برنامه و سیستم مناسب به سمتی ببریم که به سطح قهرمانی نزدیک شود.

• به نظر شما تیمی که در اختیار دارید می تواند مدعی قهرمانی باشد و با پرسپولیس که در فصل گذشته و در حال حاضر شرایط خوبی دارد، مبارزه کند؟

به نظرم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است؛ ما به همراه استقلال، تراکتورسازی و ذوب آهن این کیفیت را داریم که بتوانیم وارد رقابت واقعی با پرسپولیس برای کسب جام بشویم.

• آیا فرد دیگری به کادر فنی شما اضافه خواهد شد؟

نه ، کادر ما کامل شده و با همین نفرات به کار خود ادامه می دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها