X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 تیر 1396, 13:29
کد خبر: 23159
خبرنگار: khani
نظرات: 27

بازیکن افغانی در بازی دوستانه محک می خورد

اخوان: بازیکن استقلال در لیست کرانچار نیست

اخوان: بازیکن استقلال در لیست کرانچار نیست اخوان: بازیکن استقلال در لیست کرانچار نیست
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: فرشید باقری بازیکن استقلال مدنظر کرانچار برای پست هافبک در فصل آینده نیست.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کرانچار بعد از قطعی شدن جدایی حاج صفی گزینه هایی برای جایگزینی این بازیکن به باشگاه داده است که فرشید باقری هافبک استقلال در بین این گزینه ها قرار ندارد.

وی درباره وضعیت جذب علی کریمی بیان کرد: مذاکراتی با باشگاه دیناموزاگرب کرواسی شده است و در صورت رضایت این باشگاه نسبت به جذب کریمی اقدام می کنیم.

بازیکن افغانی در بازی دوستانه محک می خورد

اخوان درباره وضعیت محمد هاشمی بازیکن افغانی تصریح کرد: این مدافع اهل افغانستان چند روزی در تمرینات تیم شرکت می کند و در بازی دوستانه روز شنبه قرار است مورد ارزیابی کادر فنی قرار بگیرد و در صورت تایید کرانچار با این بازیکن افغانی قرارداد می بندیم.

منتظر تصمیم نهایی جپاروف هستیم


سرپرست سپاهان درباره وضعیت جپاروف اظهار کرد: جپاروف تمایل به بازی کردن در تیم ما را دارد اما وی در ابتدا باید تکلیفش با استقلال را مشخص کند تا اقدامات لازم برای جذبش فراهم کنیم. به هر حال منتظر تصمیم نهایی این بازیکن ازبکی هستیم.

وی درباره وضعیت جذب جهان عالیان بیان کرد: جهان عالیان در تمرینات تیم ما شرکت می کند تا کرانچار نظر نهایی اش را درباره این بازیکن بدهد.

بازی دوستانه با تیم امید سپاهان انجام می دهیم

سرپرست تیم سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته یک بازی تدارکاتی با تیم امید خود روز شنبه انجام می دهیم تا وضعیت بازیکنان تستی در این بازی مشخص شود. طاهری مدیر عامل تیم به همراه اعضای هیئت مدیره در خارج از کشور حضور دارند و بعد از بازگشت وضعیت بازیکنان مدنظر کرانچار را مشخص می کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها