X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 تیر 1396, 08:45
کد خبر: 23164
خبرنگار: khani
نظرات: 16

تصمیم سرنوشت‌ساز در پس بازی دوستانه

یک افغانی در آستانه تاریخ‌سازی

یک افغانی در آستانه تاریخ‌سازی یک افغانی در آستانه تاریخ‌سازی
دیدار تدارکاتی سپاهان با امیدهایش اگرچه به ظاهر یک بازی دستگرمی نه چندان بااهمیت است اما دست‌کم برای کاپیتان تیم ملی امید افغانستان تعیین‌کننده سرنوشت خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان که از حدود ۱۰ روز پیش تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده است امروز اولین دیدار تدارکاتی‌اش را برگزار می‌کند. اولین حریف تدارکاتی سپاهان تیم امید این باشگاه است که رویارویی با آن همواره در چنین ایامی در دستور کار قرار دارد.

این دیدار که در طول فصل و به ویژه حین وقفه‌های متعدد لیگ به دفعات تکرار می‌شود فرصتی ویژه برای بازیکنان تیم امید سپاهان است تا پیش چشم سرمربی تیم اصلی به میدان بروند و به شرط درخشش نظر مساعد او را جلب کند.

جدای از اهمیتی که این دیدار برای امیدهای باشگاه دارد این مرتبه برای یک بازیکن دیگر هم حکم مرگ و زندگی پیدا کرده است و او کسی نیست جز کاپیتان تیم ملی امید افغانستان. سیدمحمد هاشمی مدتی است که در تمرینات سپاهان شرکت می‌کند و زلاتکو کرانچار تصمیم‌گیری نهایی درباره جذب او را منوط به عملکردش در این مسابقه کرده است.

اگر هاشمی در این بازی دستگرمی عملکرد مناسبی داشته باشد و از سرمربی کروات سپاهان نمره قبولی بگیرد نه تنها می‌تواند رسماً به عضویت باشگاه اصفهانی درآید که اتفاقی تاریخی را برای فوتبال کشورش رقم خواهد زد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها