X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1396, 15:03
کد خبر: 23196
خبرنگار: talaei
نظرات: 6

مدیر رسانه ای سپاهان

رمضانی :انجام بازی با تراکتورسازی هنوز قطعی نشده است

رمضانی :انجام بازی با تراکتورسازی هنوز قطعی نشده است رمضانی :انجام بازی با تراکتورسازی هنوز قطعی نشده است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از"ورزش سه"، طلایی پوشان تمرینات خود را از تاریخ 24 خردادماه با بازگشت زلاتکو کرانچار دنبال کردند و تاکنون در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم امیدهای باشگاه رفتند که تساوی 2 بر 2 حاصل کار دو تیم شد.

سپاهان پس از به خدمت گرفتن 6 بازیکن که 5 تای آنها سهمیه لیگ برتری به شمار می رود، در حال حاضر با آرامش و البته احتیاط بیشتری به فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات ادامه می دهند تا بهترین بازیکنان را در پست های مورد نظر کرانچار به خدمت بگیرند. طی روزهای آتی به احتمال فراوان باز هم سپاهان به صورت جدی فعالیت خود را در پنجره تابستانی از سر خواهد گرفت و شاهد اضافه شدن بازیکن خارجی به این تیم در پست های مورد نیاز تیم که مدافع و به خصوص هافبک تهاجمی است، خواهیم بود.

یکی دیگر از برنامه های طلایی پوشان جهت آماده سازی لیگ هفدهم، انجام هر چه بیشتر بازی های تدارکاتی است. از همین رو بازیکنان سپاهان هفته آینده برای انجام تست های پزشکی به ایفمارک خواهند آمد و در همین فاصله بازی دوستانه ای با تیم بادران ترتیب داده شده است که در تهران برگزار می شود.

همچنین زمزمه های برگزاری یک بازی دوستانه با تیم تراکتورسازی شنیده می شود که مرتضی رمضانی مدیر رسانه ای سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در این خصوص گفت: «انجام بازی با تراکتورسازی هنوز قطعی نشده است؛ نگاه ما در حال حاضر به قرعه کشی لیگ است و در صورتی که در هفته های ابتدایی با تراکتورسازی بازی داشته باشیم، انجام دیدار دوستانه با آنها منتفی خواهد شد. نگاه ما این است که هر چه بیشتر بازی های تدارکاتی داشته باشیم و این موضوع حتی می تواند باعث لغو اردوی سرعین شود؛ چرا که انجام بازی های تدارکاتی برای ما اولویت دارد.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها