X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1396, 10:32
کد خبر: 23199
خبرنگار: khani
نظرات: 19

باید حداقل 2 بازیکن خارجی جذب کنیم

زلاتکو کرانچار : سپاهان را دوباره مدعی قهرمانی می‌کنم

زلاتکو کرانچار : سپاهان را دوباره مدعی قهرمانی می‌کنم زلاتکو کرانچار : سپاهان را دوباره مدعی قهرمانی می‌کنم
سرمربی سپاهان گفت: می‌خواهم دوباره سپاهان را به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر برگردانم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سپاهان در اواخر فصل گذشته زلاتکو کرانچار را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردند و نتایج خوب این مربی باعث شد که قراردادش تمدید شود. سپاهان که با این مرد کروات تجربه قهرمانی در لیگ برتر را دارد امیدوار است تا در فصل جدید هم بتواند بار دیگر درخشش سال‌های قبلش را با کرانچار را تکرار کند.

*مردم اصفهان خاطرات خوبی با شما دارند چرا که تجربه قهرمانی در لیگ برتر را با زردپوشان اصفهانی دارید، آیا این خاطرات باعث حضور دوباره شما در اصفهان شد؟

-بار اول که هدایت سپاهان را قبول کردم موفق شدم با این تیم قهرمان لیگ شوم و با یک تجربه خوب اصفهان را ترک کنم. فصل گذشته هم که سپاهان در بحران بود به من پیشنهاد همکاری دادند و من هم با آغوش باز پیشنهادشان را پذیرفتم چرا که می‌دانستم سپاهان از چه پتانسیل بالایی برخوردار است به همین دلیل دیدید که نتایج خوبی هم گرفتم .

* در آن زمان از اینکه سپاهان را در بحران تحویل گرفتید ترسی نداشتید؟

-سپاهان پتانسیل بالایی دارد و وقتی یک تیم از ظرفیت خوبی برخوردار باشد می‌تواند از بحران خارج شود به همین دلیل بدون ترس هدایت سپاهان را قبول کردم. همین که پیشنهاد همکاری دوباره به من داده شد نشان دهنده این است که عملکردم خوب بود.

*پس از نتایج بدست آمده رضایت دارید.
-بله. چرا که نه. فقط یک باخت داشتیم که آن هم به تیم استقلال بود که نباید می‌باختیم. از رده یازدهم جدول به رده پنجم رسیدیم.

*با توجه به عملکردی که در سپاهان در فصل گذشته داشتید در فصل جدید انتظارات زیادی از شما می‌رود.

-سپاهان یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و باید به روزهای خوبش برگردد.

*تحقق این مساله آسان است؟
-هیچ کاری نشد ندارد و ما برای بازگشت دوباره سپاهان در اینجا دور هم جمع شدیم.

*امسال تغییروتحولات زیادی در تیم رخ داد.

-هر مربی اختیار دارد تا با تفکرات خودش تیم را جلو ببرد. من هم در فصل گذشته در مورد انتخاب بازیکنان اختیار نداشتم اما در این فصل حق داشتم که بازیکنان تیم که مهمترین ابزار سرمربی هستند را خودم انتخاب کنم.

*باز هم این تغییرات ادامه دارد؟

-بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند اما دنبال به خدمت گرفتن چند بازیکن خارجی هستیم تا تیم را تکمیل کنیم . باید حداقل 2 بازیکن خارجی هم جذب کنیم.

*از عملکرد مدیران باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی راضی هستید؟

-همه افرادی که در سپاهان مشغول بکار هستند وظایف خودشان را به خوبی انجام می‌دهند و من هم جا دارد از زحمات آقای طاهری و اخوان هم تشکر کنم که زحمت زیادی برای تیم می‌کشند.

*فصل آینده قطعا یکی از سخت‌ترین فصول مربیگر ی شما در فوتبال ایران است؟
-همه تیم‌ها به خوبی یارگیری کردند و رقبای سختی برای رسیدن به هدف خودمان داریم.به همین دلیل باید کمترین اشتباه را انجام دهیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم. بله این حرف دست است فصل سختی در انتظار سپاهان و دیگر تیم های لیگ برتری است.

*فکر می‌کنید مهمترین رقبای شما برای کسب عنوان قهرمانی چه تیم‌هایی هستند؟

-پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و ذوب‌آهن از تیم‌هایی هستند که همیشه در فوتبال ایران جزء مدعیان کسب قهرمانی بودند و در رقابت‌های آینده هم باید با این تیم ها رقابت کنیم .

*برنامه‌های شما در مدت زمان باقی‌مانده تا شروع لیگ چیست؟
-چند بازی تدارکاتی دستور کار ما است .البته با تیم امید خودمان بازی تدارکاتی برگزار کردیم .البته منتظر قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر هستیم و بعد از آن با تیم‌های لیگ برتری که در هفته‌های اول با ما بازی نمی‌کنند بازی خواهیم کرد.

*برپایی اردوی خارجی نیز در دستور کار دارید؟

-در این مورد منتظر تصمیم باشگاه هستیم اما به احتمال زیادی اردوی خارجی برگزار نمی‌کنیم و در داخل کشور کارمان را دنبالمی‌کنیم.

*فکر می‌کنید می‌توانید بار دیگر سپاهان را به عنوان قهرمانی لیگ برسانید؟

-هدف و برنامه اول ما کسب سهمیه آسیا است و هدف‌های بعدی ما قهرمانی در لیگ و جام‌حذفی می‌باشد که همه تلاش می‌کنیم تا به هدف خودمان برسیم.

*شما مربی سابق تیم پرسپولیس بودید. آیا هنوز به پرسپولیس علاقه دارید و نتایج آن را دنبال می‌کنید؟

-پرسپولیس برای من عزیز است، اما فعلا سرمربی تیم سپاهان هستم و تمام توجه من اکنون به سپاهان است که آن را به جایگاه خودش برگردانم.

*با توجه به علاقه شما به پرسپولیس؛ نظرتان در رابطه با فصل گذشته این تیم که قهرمان شد چیست؟

-خوشحالم که بعد از 10 سال پرسپولیس، تیم سابق من قهرمان شد و به آنها تبریک می‌گویم. پرسپولیس برای من محبوب و عزیز است و امیدوارم امسال نیز موفق باشد.

*تیم ملی فوتبال با کی‌روش خیلی زود به جام‌جهانی رفت.
-تیم‌ملی نتایج خیلی خوبی کسب کرد و زودتر به جام‌جهانی رفت. به تیم‌ملی، آقای کی‌روش، فدراسیون و مردم ایران تبریک می‌گویم و آرزوی بازی‌های خوب از سوی ایران در جام‌جهانی را نیز دارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها