X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1396, 15:51
کد خبر: 23201
خبرنگار: khani
نظرات: 23

پاسخ مدیر رسانه‌ای سپاهان به حواشی دیدار تدارکاتی این تیم

نمی‌دانیم تعریف معترضان از ستاره چیست/ کرانچار بیهوده به بازیکنی اعتماد نمی‌کند

نمی‌دانیم تعریف معترضان از ستاره چیست/ کرانچار بیهوده به بازیکنی اعتماد نمی‌کند نمی‌دانیم تعریف معترضان از ستاره چیست/ کرانچار بیهوده به بازیکنی اعتماد نمی‌کند
مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان نسبت به حواشی ایجاد شده در بازی تدارکاتی با نساجی واکنش نشان داد.
به گزار ش پایگاه خبر ی طوفان زرد ،مرتضی رمضانی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رابطه با شعارهای برخی هواداران در دیدار تدارکاتی زردپوشان با نساجی اظهار داشت: تعداد زیادی از هواداران سپاهان در این دیدار تدارکاتی حاضر بودند و ورزشگاه فردوس کاملا مملو از جمعیت بود. تعداد کمی از آنها به نتیجه تساوی در این دیدار تدارکاتی معترض بودند که خوب مسئله ای تعجب آور است که تیمی که در مرحله آماده سازی است و دومین دیدار تدارکاتی خود را برگزار می کند چرا باید با یک تساوی مورد انتقاد قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این عده همچنین نسبت به عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات و عدم جذب ستاره‌ها توسط سپاهان شعارهایی دادند که شعارهای جالبی نبود و البته خیلی زود با ورود اکثریت قاطبه هواداران به این موضوع، دیگر صدایی از آنها شنیده نشد، اما به بهانه همین مورد و اتفاق رخ داده می خواهیم چند مورد را مطرح کنیم. یکی اینکه عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات تا بدین جای کار مورد ستایش اکثریت کارشناسان و رسانه ها قرار گرفته و عمده کسانی که در مورد عملکرد تیم‌ها در حوزه نقل و انتقالات سخن گفته اند اذعان داشته اند که تا اینجا سپاهان روندی خوب و منطقی داشته است. البته در برخی پست‌ها نقاط ضعفی داریم که احتیاج به تقویت وجود دارد. همانگونه که در مورد نتیجه یک بازی تا پایان آن دیدار نباید قضاوت نکرد تا وقتی که زمان قانونی نقل و انتقالات هم به پایان نرسیده نباید در مورد عملکردمان قضاوت شود. بهتر است دوستان هواداری که در این مورد شعار می‌دهند، مطلب منتشر می‌کنند و از سایر هواداران در مورد عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه نظرسنجی می‌کنند، بدانند که زمان جذب بازیکن هنوز به پایان نرسیده و با پایان کامل پروژه نقل و انتقالاتی‌مان قضاوت‌های خود را آغاز کنند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان همچنین گفت: نکته دیگر که باید به آن اشاره کنیم تاکید برخی هواداران برای جذب ستاره است. باید در ابتدا از این دوستان پرسید که تعریف شما از واژه ستاره چیست؟ اگر بازیکن ستاره را صرفا در شهرت و روی جلد روزنامه ها جستجو می‌کنید قطعا تعریف‌تان اشتباه است. زلاتکو کرانچار در لیستی که به محسن طاهری مدیرعامل باشگاه ارائه داده نام از بازیکنانی آورده که از لحاظ کیفیت و تاثیرگذاری در تیم های خود ستاره و مهره هایی ارزشمند بوده‌اند. به بازیکنانی که تاکنون توسط سپاهان جذب شده اند نگاه کنید. ساسان انصاری، سعید آقایی و عزت الله پورقاز بازیکنانی هستند که هر تیمی آرزوی داشتن این ستاره‌ها را دارد. سیاوش یزدانی یکی از مهره های قابل اتکای پیکان در سالی بود که این تیم برخلاف قبل، نتایج خیلی خوبی گرفت. شاهین ثاقبی در تراکتور و ملوان کیفیت‌های بالای خود را نشان داده، حسن جعفری بازیکنی است که هم در دوران قبلی حضور در سپاهان و در ادامه در سایر تیم‌هایی که بازی کرده همیشه جزء بازیکنان تاثیر گذار تیمش بوده است.

رمضانی راد در همچنین اضافه کرد: شعارهایی اینچنینی که چرا ستاره به تیم نمی‌آورید، دستاوردی جز تضعیف روحیه بازیکنان جدید تیم ندارد و اکثریت هواداران با ورود به این موضوع نباید اجازه تکرار این شعارها توسط تعداد محدودی تماشاگر را بدهند. به جای این شعارهای تخریبی باید به بازیکنان جدید خوش آمد گفت و همانطور که همه به کرانچاراعتماد داریم، بدانیم که بی جهت بازیکنی مورد اعتماد این مربی بزرگ قرار نمی‌گیرد.

وی در پایان گفت: تاکید می‌کنم که فصل نقل و انتقالات برای ما هنوز به پایان نرسیده است. منتهی با توجه به زمان باقی مانده، جاهای خالی مان و بررسی های کرانچار برای پست هایی که نیاز به تقویت دارند با تامل بیشتری عمل می‌کنیم. مطمئن باشید در پایان یارگیری مان از سپاهان به عنوان یکی از تیم‌های موفق نقل و انتقالات تابستانی یاد می‌شود ضمن اینکه تاکنون نیز همینطور بوده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها