X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1396, 15:55
کد خبر: 23202
خبرنگار: khani
نظرات: 30

دلایل جدایی مدافع جدید استقلال از سپاهان

دلایل جدایی مدافع جدید استقلال از سپاهان دلایل جدایی مدافع جدید استقلال از سپاهان
مدیر رسانه ای سپاهان می گوید که کرانچار معتقد بود آرمین سهرابیان با تغییر فضای شرایط بهتری برای پیشرفت پیدا می کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، آرمین سهرابیان یکی از بازیکنان جوان سپاهان در لیگ شانزدهم بود و 21 بار نیز در ترکیب این تیم راهی میدان شد؛ با این وجود در انتهای فصل قرارداد خود را فسخ کرد تا به دنبال تیم دیگری برای ادامه فوتبالش باشد.

سهرابیان روز گذشته به تیم استقلال تهران پیوست تا با یعقوب کریمی و میلاد زکی پور برای قرار گرفتن در پست مدافع چپ رقابت کند؛ البته سهرابیان توانایی بازی در پست مدافع آخر را هم دارد و می تواند در این پست نیز در صورت لزوم به کمک منصوریان بیاید.

مرتضی رمضانی مدیر رسانه ای سپاهان در خصوص جدایی این بازیکن از تیم سپاهان و دلایل آن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: « چند بازیکن در لیست خروجی آقای کرانچار قرار گرفتند که آرمین هم در بین آنها بود. آقای کرانچار اعتقاد داشتند که سهرابیان برای رشد بیشتر به فضای جدیدی نیاز خواهد داشت چون در سپاهان و در فصل پیش رو بازی به او نمی رسد. البته سهرابیان بازیکن شایسته ای است ولی نیاز به تغییر داشت. این موضوع هم به این بازیکنان و همینطور آرمین اعلام شد؛ باشگاه سپاهان امیدوار است شرایط در تیم استقلال به گونه ای باشد که بتواند بازی کند. در گذشته هم این روند در باشگاه بوده و بازیکنان جوان باشگاه برای تجربه اندوزی به تیم های دیگر می رفتند که نمونه ی آن را می توانید در امیرحسین کریمی، حسین مرادمند و همینطور حسن جعفری ببینید که امسال به تیم بازگشت.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها