X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1396, 12:14
کد خبر: 23204
خبرنگار: khani
نظرات: 92

تشنه قهرمانی در نقش جهان هستیم

کرانچار: ۶ بازیکن با کیفیت بالا با نظر مستقیم من جذب سپاهان شدند

کرانچار: ۶ بازیکن با کیفیت بالا با نظر مستقیم من جذب سپاهان شدند کرانچار: ۶ بازیکن با کیفیت بالا با نظر مستقیم من جذب سپاهان شدند
سرمربی سپاهان گفت: در مورد اینکه می‌گویند بازیکنانی که جذب شده‌اند در لیست من نبوده، این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و همه بازیکنان مورد نظر با نظر مستقیم بنده به تیم می‌آیند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان با چشم‌اندازی تازه و با این امید که دوباره در فصل جدید به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بازگردد این روزها تمرینات خود را زیر نظر زلاتکو کرانچار،در اصفهان ادامه می‌دهد.

البته فضای پیرامون تیم اصفهانی به مانند دو فصل اخیر همچنان پر از حاشیه‌های رنگارنگ است و به نظر می‌رسد طاقت طاق شده هواداران سپاهان امسال هم در صورت عدم نتیجه‌گیری این تیم، به ضرر زردپوشان تمام شود.

در کنار این مسائل باید به فصل نقل و انتقالات هم اشاره کرده که البته در این خصوص نیز کارشناسان و هواداران سپاهانی به دوسته تقسیم شده و برخی معتقدند این تیم در فصل موفق عمل کرده و برخی دیگر با این وضع یارگیری نسبت به آینده سپاهان در فصل جدید مأیوس هستند به خصوص اینکه حاج‌صفی نیز رخت سفر بسته و در سال جام جهانی قصد دارد خارج از کشور بازی کند.

در همین راستا گفت و گویی را با زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان انجام دادیم که متن این گفت و گو را در زیر می‌خوانید:

فارس: ابتدا درباره سیاست‌های باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات صحبت کنید. به واقع از یارگیری تیم راضی هستید؟

از یارگیری و عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات تا بدین جای کار رضایت دارم. من مدتی پس از امضای قراردادم لیستی از بازیکنان مدنظرم را به آقای طاهری، مدیرعامل باشگاه دادم و ایشان و سایر مسئولان سپاهان در حوزه نقل و انتقالات هم تلاش خوبی را برای جذب بازیکنان من انجام دادند.

فارس: در پایان فصل گذشته گفته بودید سپاهان باید خوب بسته شود و این موضوع برایتان از مسائل مادی هم مهم است. آیا از این موضوع و بسته شدن تیم رضایت دارید؟

تاکنون 6 بازیکن را جذب کرده‌ایم که همه کیفیت‌های بالایی دارند و به نوعی می‌توان گفت که بازیکنان شاخص تیم‌های خود بوده‌اند که به سپاهان آمده‌اند.

فارس: کار سپاهان در فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده؟


خیر؛ کار ما هنوز در این فصل هنوز تمام نشده و برای اینکه بتوانیم یک تیم کامل و تمام عیار شویم و به اهداف‌مان در فصل پیش رو برسیم نیاز به چند بازیکن دیگر داریم که امیدوارم به زودی بتوانیم در پست‌های مورد نیاز آنها را جذب کنیم و تیمی کاملا قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.

فارس:‌ برخی شایعات حکایت از آن دارند که چند بازیکن جذب شده در لیست شما نبودند و برخلاف نظرتان جذب شده‌اند.


در مورد اینکه می‌گویند بازیکنانی که جذب شده‌اند در لیست من نبوده، این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و همه بازیکنان مورد نظر با نظر مستقیم بنده به تیم می‌آیند.

فارس: پس این موضوع صحت ندارد؟

خیر؛ هر مربی اختیار دارد تا با تفکرات خودش تیم را جلو ببرد. من هم در فصل گذشته در مورد انتخاب بازیکنان اختیار نداشتم اما در این فصل حق داشتم که بازیکنان تیم که مهمترین ابزار سرمربی هستند را خودم انتخاب کنم.


فارس: برخلاف خواسته شما سرانجام حاج صفی از سپاهان جدا شد و الان دیگر پیدا کردن جانشین برای او خیلی سخت شده است. از طرف دیگر احسان از ستون‌های سپاهان بود و با این وضعیت کارتان در فصل جدید سخت نمی‌شود؟


قطعاً رفتن حاج‌صفی از سپاهان باعث ناراحتی است، چون با وجود او ما می‌توانستیم قدرت مضاعفی برای فصل پیش رو داشته باشیم. او تجربیات گرانبهایی دارد و هر تیم ایرانی آروزی داشتن بازیکنی با شاخصه‌های احسان را دارد. ما و باشگاه تلاش کردیم که او نزد ما بماند ولی به هر حال او تصمیم خود را گرفته بود و برای اینکه بتواند بازی در دومین جام جهانی را تجربه کند تصمیم به کوچ به اروپا گرفت و البته به ما گفت که به زودی به سپاهان باز می‌گردد.

فارس: برای جایگزینی حاج صفی چه فکری کردید؟

با تدابیری که اتخاذ می‌کنیم جای خالی او را پر می‌کنیم و سعی می کنیم که سپاهان در غیاب او متضرر نشود.

فارس: درباره کولی بالی چه تصمیمی دارید؛ گویا این بازیکن در لیست خروجی‌تان قرار گرفته است؟

همین طور است؛ موسی کولیبالی برای فصل پیش رو مدنظر ما نیست و به جای او بازیکن دیگری را جذب می کنیم. برای کولیبالی آرزوی موفقیت دارم.

فارس: چه قولی امسال به هوادارای سپاهان می‌دهید؟ آنها برای بازگشت این تیم به حمع مدعیان قهرمانی لحظه شماری می‌کنند.

اگر سایر نیازهای تیم بر آورده شود و در چند پست دیگر هم که نیاز به بازیکن داریم، بتوانیم بازیکنان خوبی را بگیریم، قطعا مدعی بزرگی در دو جام پیش رو خواهیم بود. نام سپاهان همیشه بزرگ و مدعی است، منتها برای اینکه بتوانیم قدرت مان را به سایر مدعیان دیکته کنیم پس از عملکرد خوبی که تا بدین جای فصل نقل و انتقالات داشتیم باز هم نیاز به بازیکن داریم که بتوانیم با تیمی توانمند در مسابقات حاضر شویم. ما برای موفقیت در دو جام تلاش می کنیم و فکر می کنم که ضمن کسب سهیمه آسیا بتوانیم در یکی از جام ها موفقیت بسیار بالایی به دست بیاوریم.

فارس: اما سایر تیم‌ها هم برای اینکه قدرتمند بسته شوند، بیکار ننشسته‌ و در حال تلاش هستند.


قطعا همین طور است. همه تیم‌ها به خوبی یارگیری کردند و رقبای سختی برای رسیدن به هدف خودمان داریم. به همین دلیل باید کمترین اشتباه را انجام دهیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم. تاکید می کنم که در گام اول باید سهیمه آسیا را بگیریم.

فارس: برای اردوی خارجی برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

بحث اردوی خارجی برای ما تقریبا منتفی شده و در داخل ایران کارمان را دنبال خواهیم کرد.


فارس: کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند با بازگشت کرانچار و قلعه‌نویی به اصفهان، امسال سال اصفهانی‌هاست. این موضوع را تأیید می‌کنید؟


خوشحال هستم که دوست خوبم امیر قلعه نویی بار دیگر گام به فوتبال اصفهان گذاشته است. وی به عقیده بنده بزرگترین مربی ایرانی است که افتخارات و جام‌های متعددی را در کارنامه خود دارد. او نشان داده که همیشه برای موفقیت و قهرمانی تلاش می کند. با حضور ایشان قطعا تیم ذوب آهن قدرت مضاعفی پیا می کند و رقاب دو تیم هشهری هم جذاب‌تر خواهد شد.

فارس: به عنوان سوال پایانی. ساختن تیمی پرقدرت با حضور پرشور هواداران در ورزشگاهی شیک و مدرن به نام نقش جهان لذت دیگری دارد. با ما هم عقیده هستید؟


قطعا سپاهان حالا که ورزشگاه شیک و مدرن نقش جهان را هم در اختیار دارد باید بیش از هر زمانی برای قهرمانی مبارزه کند و تشنه برپایی جشن قهرمانی در این ورزشگاه باشد. ما امسال این فرصت را داریم که با ساختن یک تیم قدرتمند در بازی‌های خانگی از حمایت ده ها هزار هوادار در نقش جهان بهره مند شویم و این یک مزیت بزرگ برای ماست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها