X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 تیر 1396, 20:26
کد خبر: 23209
خبرنگار: talaei
نظرات: 13

با مشخص شدن وضعیت بازیکن ازبک

کرانچار منتظر جذب جپارف

کرانچار منتظر جذب جپارف کرانچار منتظر جذب جپارف
مذاکره با گزینه های مدنظر سرمربی سپاهان، منوط به مشخص شدن وضعیت بازیکن ازبک شده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان تمرین هایش را از اواخر خرداد در اصفهان آغاز کرده و هفته گذشته نیز در نخستین دیدار تدارکاتی اش مقابل تیم دسته یکی نساجی مازندران به تساوی رسید. شاگردان کرانچار چهارشنبه هفته جاری نیز در تهران به مصاف بادران، دیگر تیم دسته یکی می روند و سپس روز پنج شنبه در تست های پزشکی ایفمارک شرکت می کنند.
باشگاه سپاهان به دنبال این است تا با مشخص شدن قرعه کشی لیگ، بازی های تدارکاتی با تیم های لیگ برتر را هم برنامه ریزی کند و احتمالا ادامه تمرین های این تیم در تهران دنبال خواهد شد.
همچنین مرتضی رمضانی سخنگوی باشگاه در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت جذب چپارف توضیح داد: ما ابتدا باید مطمئن شویم پرونده جپارف با استقلال بسته شده و سپس وارد مذاکره با او شویم چون نمی‌خواهیم از شرایط اخلاقی دور شویم. ضمن اینکه وکیل این بازیکن هم برای مذاکره اعلام آمادگی کرده است.
وی همچنین درباره حضور بازیکن برزیلی در تمرین های تیم توضیح داد: بازیکنان خارجی هم به زودی خواهند آمد اما اینکه به چه شکل از سهمیه داخلی و خارجی ها استفاده کنیم، بستگی به سرنوشت مذاکره با جپارف دارد. اگر جپارف بیاید، قطعا در پست او، بازیکن دیگری نخواهیم گرفت. بنابراین برای جذب چند گزینه باقیمانده عجله ای نداریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها