X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 تیر 1396, 10:12
کد خبر: 23210
خبرنگار: khani
نظرات: 15

مذاکراتمان را را او آغاز کردیم

رمضانی راد: جپاروف بازیکن استقلال نیست و نیاز به رضایت‌نامه ندارد

رمضانی راد: جپاروف بازیکن استقلال نیست و نیاز به رضایت‌نامه ندارد رمضانی راد: جپاروف بازیکن استقلال نیست و نیاز به رضایت‌نامه ندارد
مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان از آغاز مذاکره با جپاروف و اینکه او بازیکن آزاد محسوب می‌شود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، مرتضی رمضانی راد، مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان در خصوص خبر آغاز مذاکرات این باشگاه با سرور جپاروف اظهار داشت: ما در خصوص این بازیکن منتظر تعیین تکلیف او با باشگاه استقلال بودیم و حالا که به نظر می‌رسد قرار به همکاری میان طرفین نیست، مذاکراتمان را با او آغاز خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه جپاروف بازیکن استقلال است یا نه گفت: طبق مدارکی که وکیل جپاروف ارائه کرده، او بازیکن آزاد است و قراردادی با استقلال ندارد. برای همین ما برای جذب او نیازی به مذاکره با استقلالی‌ها نداریم و با خود او مذاکره می‌کنیم. اگر هم تا امروز این کار را انجام ندادیم به خاطر حفظ اخلاقیات و عدم تنش با باشگاه استقلال بود و این کار برای ما منع قانونی نداشت.

رمضانی‌ راد در ادامه با اشاره به پست اینستاگرامی جپاروف در مورد خداحافظی از استقلال عنوان کرد: این مطلب را دیده‌ام ولی چند صفحه منتسب به این بازیکن در فضای مجازی وجود دارد که نمی‌دانیم کدام یکی صفحه اصلی جپاروف است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها