X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 تیر 1396, 14:48
کد خبر: 23213
خبرنگار: khani
نظرات: 4

مسئولان سپاهان هیچ وقت پشت من نبودند

سهرابیان: از 13 سالگی دراصفهان بودم

سهرابیان: از 13 سالگی دراصفهان بودم سهرابیان: از 13 سالگی دراصفهان بودم

آرمین سهرابیان بازیکن جدید استقلال می گوید که باشگاه سپاهان تلاشی برای حفظ او نکرده است.
آرمین سهرابیان بازیکن فصل گذشته سپاهان که به تازگی به تیم استقلال تهران ملحق شده است، در مورد انتقال به تیم آبی پوش پایتخت و انگیزه های خود برای بازی در این تیم با "ورزش سه" صحبت کرده است.

از 13 سالگی در سپاهان بودم


از 12 سالگی که با تیم ملی نونهالان به مسابقات آسیایی رفتیم و سوم شدیم به صورت جدی فوتبال را شروع کردم و پس از این مسابقات بود که باشگاه سپاهان من را خواست و از 13 سالگی در سپاهان بودم.
در رده های مختلف ملی از 12 سالگی تا 20 سالگی حضور داشته ام و در مجموع کارنامه خوبی از این حیث دارم.


مسئولان سپاهان هیچ وقت پشت من نبودند


مسئولان سپاهان هیچ وقت پشت من نبودند؛ با اینکه در تیم ملی بودم، روی من برنامه ریزی نمی کردند و خودم برای حضور در تیم بزرگسالان به تمرینات می رفتم و تست می دادم. تا سال پیش که آقای ویسی آمد و در آن زمان هم شرایط خوبی داشتم و توانستم به تیم اصلی راه پیدا کنم و 21 بازی هم برای سپاهان انجام دادم.


باشگاه تلاشی برای حفظ من نکر
د

زمانی که آقای کرانچار به تیم آمدند با او در مورد آینده ام صحبت کردم؛ آقای کرانچار هم به من گفتند که فعلا در موقعیت حساسی قرار دارم ولی در میان گزینه های من برای فصل آینده حضور داری. در همان 6 بازی انتهایی هم با عملکردی که در تمرینات داشتم، توانستم به لیست 18 نفره راه پیدا کنم ولی وقتی فهمیدم که سعید آقایی مورد نظر باشگاه قرار گرفته است و آمدنش به تیم قطعی شده، تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم و باشگاه هم تلاشی برای نگه داشتن من نکرد.


منصوریان از بازی من شناخت داشت


سه چهار روز پس از فسخ با باشگاه مدیر برنامه هایم گفت که از استقلال پیشنهاد داری؛ البته من پیشنهادات دیگری هم طی این مدت داشتم. آقای منصوریان از بازی من شناخت داشت و حالا هم در استقلال هستم و از این موضوع خیلی خوشحالم.


باید چیزی برای ارائه کردن در استقلال داشته باشم

استقلال تیم بزرگی است که فرصت اشتباه کردن در آن وجود ندارد. تمام تلاشم را می کنم که اشتباهی نداشته باشم و جواب اعتماد علی آقا را بدهم. جو خیلی خوبی هم در استقلال وجود دارد. هر بازیکنی به استقلال می آید باید چیزی برای نشان دادن داشته باشد و من هم باید توانایی های خودم را نشان بدهم.


هر جا مربی صلاح بداند بازی می کنم


پست من دفاع چپ است ولی در دفاع وسط هم می توانم بازی کنم؛ برایم فرقی نمی کند کجا بازی کنم و امیدوارم هر جا که به من بازی داده شد، بتوانم به تیم کمک کنم. تلاش می کنم فیکس بازی کنم ولی اگر نشد هم تمام سعی ام را می کنم که بازی کنم.


از هواداران سپاهان به خاطر حمایتی که داشتند تشکر می کنم


از هوادران سپاهان تشکر می کنم برای حمایت هایی که از من داشتند و همیشه پشتم بودند. خیلی از آنها تشکر می کنم و از هواداران استقلال هم ممنونم که علیرغم اینکه شناختی از من نداشتند، استقبال خوبی از من به عمل آوردند؛ امیدوارم با بازی ها خوب جواب آنها را بدهم و جبران کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها