X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 تیر 1396, 16:50
کد خبر: 23215
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 11

بحثی راجع به حضور بازیکن برزیلی در تمرینات نداشته ایم

رمضانی راد: چند بازیکن خارجی مد نظر کرانچار هستند

رمضانی راد: چند بازیکن خارجی مد نظر کرانچار هستند رمضانی راد: چند بازیکن خارجی مد نظر کرانچار هستند
مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان گفت: آرمین سهرابیان در لیست کرانچار برای فصل جدید قرار نداشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مرتضی رمضانی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رابطه با پیوستن آرمین سهرابیان از سپاهان به استقلال گفت: امیدوارم آرمین در ادامه فوتبالش موفق باشد. آقای کرانچار اعتقاد داشت که این بازیکن به علاوه چند بازیکن دیگر شاید برای این فصل فرصتی برای بازی در سپاهان را پیدا نکنند و شاید بهتر باشد که برای اینکه به فوتبال شان لطمه ای نخورد در حال حاضر تغییر وضعیت دهند.
وی همچنین اضافه کرد: امیدوارم که آرمین شرایط بازی در استقلال را پیدا کند. وی فراموش نکند که در مکتب باشگاه سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد و اگر هم بابت رفتنش از سپاهان دلخوری دارد به حرمت سالها حضور در باشگاه سپاهان باید خویشتندارانه صحبت و موضع گیری کند. وی در گفت‌وگویی گلایه کرده که باشگاه سپاهان تلاشی را برای نگه داشتن او انجام نداده است، وقتی نام وی در لیست امسال سرمربی تیم وجود نداشت چگونه باید برای ماندن وی تلاش می کردیم.
مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان با اشاره به وضعیت حسن جعفری و بازگشت او به سپاهان گفت: شما به وضعیت این بازیکن نگاه کنید. چند سال پیش شرایطی رخ داد که باید برای تغییر وضعیت و برخلاف میل باطنی اش از سپاهان می رفت. در این چند سال تجربیات گرانبهایی کسب کرد و امسال هم با عزت و با درخواست کرانچار دوباره به تیم ما بازگشته است. پس بدانید همیشه تغییر وضعیت دادن و کوچ کردن بد نیست و می تواند در نهایت به پیشرفت بیشتر منجر شود.
وی در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت پورقاز و اینکه برخی کانال های تلگرامی از احتمال جدایی او از سپاهان خبر داده اند هم گفت: عزت ا... پورقاز با میل و اشتیاقی که دربین دو طرف وجود داشت با ما قرارداد بست. از دیروز هم در تمرینات حاضر شد و اخبار برخی رسانه های غیر معتبر در این باره برای ما اهمیتی ندارد.
رمضانی راد در مورد حضور یک بازیکن برزیلی در تمرینات سپاهان گفت: بحثی راجع به حضور بازیکن برزیلی در تمرینات نداشته ایم و چنین بازیکنی قرار نیست به ما اضافه شود. چند گزینه خارجی مدنظر آقای کرانچار قرار دارند که به احتمال زیاد پس از انجام مراحل لازم به اصفهان می آیند تا مورد ارزیابی نهایی سرمربی قرار بگیرند.
وی در پایان در مورد سایر دیدارهای تدارکاتی و برنامه های آماده سازی سپاهان گفت: تمرینات زردپوشان هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مجموعه فردوس دنبال می شود. چهارشنبه این هفته یک دیدار تدارکاتی با بادران تهران برگزار می کنیم و روز پنجشنبه هم بازیکنان برای تست پزشکی در ایفمارک حضار می شوند، سپس تیم مجددا به اصفهان بر می گردد. ما بعد از قرعه کشی لیگ با نظر کرانچار در مورد سایر دیدارهای تدارکاتی مان تصمیم گیری لازم را انجام می دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها