X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 تیر 1396, 11:35
کد خبر: 23239
خبرنگار: khani
نظرات: 12

مدیر نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال:

سپاهان باید ITC جباروف را صادر کند

سپاهان باید ITC جباروف را صادر کند سپاهان باید ITC جباروف را صادر کند
مدیر نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال گفت: جباروف در هر تیم غیرایرانی که دوست دارد، می‌تواند بازی کند؛ فقط به دلیل داشتن قرارداد با ما، باید دو برابر مبلغ قرارداد را طبق قوانین فیفا به باشگاه استقلال بدهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،پندار توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اینکه سرور جباروف برای حضور در باشگاهی غیرایرانی نیاز به ITC باشگاه استقلال ندارد، تصریح کرد: «ما هم این مسئله را قبول داریم و مدعی این نیستیم که صدور ITC جباروف برعهده ماست. این باشگاه سپاهان است که باید ITC جباروف را برای حضور در تیمی غیرایرانی صادر کند. حرف باشگاه استقلال این است که این بازیکن ازبکستانی در هر تیم غیرایرانی که دوست دارد، می‌تواند بازی کند فقط به دلیل داشتن قرارداد با ما باید دو برابر مبلغ قرارداد را طبق قوانین فیفا به باشگاه استقلال بدهد. حضور او در تیمی غیرایرانی به ضررش است.»
توفیقی درباره اینکه با مدیرعامل باشگاه سپاهان صحبت جدیدی درباره جباروف داشته است یا خاطرنشان کرد: «نه، ما که نباید صحبتی با طاهری مدیرعامل سپاهان داشته باشیم. جباروف طبق توافق‌نامه 3 جانبه‌ای که داشتیم نیم‌فصل در اصفهان بازی کرد و حالا بازیکن استقلال است. اگر سپاهانی ها مایل هستند که او را باز هم در اختیار داشته باشند توسط مدیرعامل خود نامه‌ای به باشگاه استقلال بزنند تا طی یک روال منطقی جباروف به سپاهان برود. البته به شرطی که کادرفنی تیم استقلال با این انتقال موافق باشد.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها