X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 تیر 1396, 13:26
کد خبر: 23241
خبرنگار: khani
نظرات: 12

جپاروف تا چند روز گذشته مدنظر کرانچار بود

رمضانی‌راد:علاقه‌مند بودیم قرعه‌کشی لیگ برتر زودتر برگزار شود

رمضانی‌راد:علاقه‌مند بودیم قرعه‌کشی لیگ برتر زودتر برگزار شود رمضانی‌راد:علاقه‌مند بودیم قرعه‌کشی لیگ برتر زودتر برگزار شود
مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت: مانند برخی باشگاه‌ها علاقمند بودیم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر زودتر انجام می‌شد تا بتوانیم برای برنامه دیدارهای تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مرتضی رمضانی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت حضور بازیکنان خارجی در این تیم اظهار داشت: هنوز با هیچ گزینه‌ای به توافق نرسیده‌ا‌یم اما گزینه‌های زیادی به باشگاه پیشنهاد شدند که برخی از آنها در ابتدا حضورشان منتفی شد و برخی دیگر با بررسی رزومه و فیلم آنها نیازمند تعمل بیشتری بودند. قرار است با نظر کرانچار از میان چند بازیکنی که در حال بررسی آنها هستیم در هفته آینده یک نفر در تمرینات ما شرکت کند تا بتوانیم نظر نهایی را در خصوص جذب او بدهیم.

وی در خصوص پست و ملیت بازیکنان مدنظر این تیم گفت: احتمالا در پست مدافع میانی یک بازیکن جذب خواهیم کرد و ملیت این بازیکنان نیز برزیلی، آفریقایی و آسیایی هستند که ما در حال بررسی روی آنها هستیم.

مدیر رسانه‌ای سپاهان در خصوص خداحافظی جپاروف با هواداران استقلال در صفحات مجازی و احتمال حضور این بازیکن در سپاهان عنوان کرد: برای من هنوز مشخص نیست مطلبی که از قول این بازیکن برای خداحافظی با هواداران استقلال گذاشته شده از صفحه خودش بوده یا نه چرا که صفحات زیادی به نام این بازیکن وجود دارد. در کنار آن ما همچنان منتظر روشن شدن موضع رسمی باشگاه استقلال در خصوص این بازیکن هستیم. با وجود اینکه یک مقدار دیر شده اما تا چند روز گذشته این بازیکن مدنظر کرانچار بود. با تمام این تفاسیر ما منتظر نظر باشگاه استقلال هستیم.

رمضانی‌راد در خصوص برنامه دیدارهای تدارکاتی سپاهان یادآور شد: فردا(چهارشنبه) به مصاف بادران خواهیم رفت و روز یکشنبه آینده 18 تیرماه نیز در ورزشگاه نقش جهان به مصاف پیکان خواهیم رفت. ما نیز مانند برخی باشگاه‌ها علاقمند بودیم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر زودتر انجام می‌شد تا بتوانیم برای برنامه دیدارهای تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم. عاقلانه نیست ما با رقبای خود در هفته‌های ابتدایی لیگ بازی تدارکاتی داشته باشیم. حتی برای برنامه ریزی روی اردوهای احتمالی در خارج از اصفهان نیز منتظر قرعه‌کشی لیگ می‌مانیم تا در این خصوص تصمیم بگیریم.

مدیر رسانه‌ای سپاهان در پایان در خصوص جذب آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم گفت: در این خصوص اصلا عجله‌ای نداریم چرا که 6 بازیکن خوب جذب کردیم و تا حدودی خیالمان برای برطرف شدن نقاط ضعف تیم راحت شده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها