X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 تیر 1396, 20:07
کد خبر: 23251
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 5

دیدار تدارکاتی سپاهان و بادران:

تساوی بدون گل در نیمه اول

تساوی بدون گل در نیمه اول تساوی بدون گل در نیمه اول
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس ، تیم‌های فوتبال سپاهان و بادران تهران از ساعت 18:15 دقیقه امروز در ورزشگاه کارگران در دیداری تدارکاتی در حالی به مصاف هم رفتند که این دیدار قرار بود از ساعت 18 آغاز شود اما به خاطر دیر رسیدن اتوبوس سپاهان به ورزشگاه و ترافیک تهران و البته گرمای هوا با یک ربع تأخیر آغاز شد هرچند که بادرانی‌ها از مدت‌ها قبل با حضور در ورزشگاه آماده این بازی بودند.

نیمه اول این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

حواشی نیمه اول به شرح زیر است:
ورزشگاه کارگران به نوعی ورزشگاه میزبان بادران در رقابت‌های لیگ دسته اول است و این تیم به این ترتیب میزبانی دیدار امروز را برعهده داشت.

در نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند هرچند که در دو صحنه سپاهان توسط سعید آقایی و جلال علیمحمدی دو صحنه خطرناک را روی دروازه حریف دسته اولی خلق کرد و در یک صحنه نیز بادران این فرصت عالی را از دست داد.

* قبل از آغاز بازی چند هوادار سپاهان با حضور در پشت درهای رختکن این تیم منتظر بازیکنان تیم اصفهانی بودند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند.

* قبل از آغاز بازی کرانچار به همراه دستیارانش در جلسه‌ای در جایگاه ویژه ورزشگاه شرکت کرد و بعد از آن نیز برای اعلام ترکیب تیم به رختکن رفت.

* سپاهان در نیمه اول با ترکیب لی اولی‌ویرا، جعفری، فورقاز، سرلک، پاپی، نویدکیا، ثاقبی، غلامی، مهرداد محمدی، آقایی و علیمحمدی به میدان رفت.

* در تیم حریف نیز بازیکنانی مثل نظامی‌پور و وحید علی‌آبادی نسبت به سایرین سرشناس‌تر بودند.

* حدود 50 تماشاگر که تقریباً نیمی از آنها را سپاهانی‌ها تشکیل می‌دهند در سکوت این بازی را تماشا می‌کنند.

* ساسان انصاری مهاجم جدید سپاهان که در بازی قبلی این تیم مقابل امیدهای این باشگاه هت‌تریک کرده بود به خاطر مصدومیت بازی نکرد.

* رضا چلنگر مترجم کرانچار امروز در ورزشگاه حضور دارد اما گویا به خاطر نداشتن قرارداد در بخش دیگر زمین نشسته و نیمکت سپاهان در آرامش این بازی را تماشا می‌کند. از سوی دیگر ربیعی سرمربی بادران با شور و هیجان زیادی شاگردانش را در کنار زمین هدایت می‌کند.

البته بین دو نیمه چلنگر صحبت‌های کرانچار را برای بازیکنان در کنار زمین ترجمه کرد.

* قبل از آغاز بازی بازیکنان سپاهان حلقه اتحاد تشکیل دادند و از سوی دیگر کادر فنی بادران برای خوش‌آمدگویی به سپاهانی‌ها به سمت نیکمت این تیم رفتند.

* حسین پاپی کاپیتان سپاهان است و سپاهانی‌ها نیز امروز با لباس‌های جدید با رنگ سرمه‌ای به میدان آمده اند. شماره بازیکنان سپاهان روی سینه انها درج شده است. بادران نیز با لباس نارنجی در این دیدار حضور دارد.

*در لحظات پایانی نیمه اول سعید آقایی مصدوم شد که همزمان با این صحنه داور سوت پایان نیمه اول را زد.
تساوی بدون گل در نیمه اول


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها