X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 تیر 1396, 21:19
کد خبر: 23253
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 35

به زودی تکلیف جپاروف مشخص می‌شود

کرانچار:دو بازیکن بین‌المللی و ملی‌پوش جذب می‌کنیم

کرانچار:دو بازیکن بین‌المللی و ملی‌پوش جذب می‌کنیم کرانچار:دو بازیکن بین‌المللی و ملی‌پوش جذب می‌کنیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زلاتکو کرانچار پس از شکست تیمش در دیدار تدارکاتی مقابل بادران در تهران و اینکه چرا سپاهان به اردوی خارجی نمی‌رود، گفت: برای رفتن به اردو به ما توصیه‌هایی شد که این کار را انجام ندهیم، چون بازیکن دانشجو و سرباز داریم که برای رفتن به اردو به مشکل می‌خوردیم. هرچند در تهران هم اردوی خوبی داریم و چند بازی تدارکاتی پیش‌رو خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت سرور جپاروف و حضور این بازیکن در سپاهان اظهار داشت: جپاروف قرار است شنبه به ایران بیاید و ابتدا در خصوص حضور یا عدم حضورش در استقلال با مسئولان این باشگاه مذاکره خواهد کرد. در صورتی که با آنها به نتیجه نرسد، به تیم ما می‌آید، البته ما به دنبال دو بازیکن بین‌المللی و ملی‌پوش هم هستیم که یکی از آنها را برای پست دفاع وسط و دیگری را برای خط حمله خود می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر شانسی دارد یا نه، تأکید کرد: به نظرم شانس‌های اصلی قهرمانی استقلال و پرسپولیس هستند، اما مسلماً ما هم مثل سایر تیم‌ها برای قهرمانی و بیشترین موفقیت تلاش خواهیم کرد.

کرانچار درباره اینکه آیا قرار است نام مسعود حسن‌زاده از لیست سپاهان خارج شود، گفت: باید ببینیم وضعیت درمانی حسن‌زاده به چه شکل پیش می‌رود و پس از آن در این خصوص تصمیم می‌گیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها