X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 تیر 1396, 09:11
کد خبر: 23254
خبرنگار: khani
نظرات: 6

بازی دوستانه یادآور اتفاقات مسابقه جنجالی

رویارویی ویژه کرانچار با بدنساز دایی

رویارویی ویژه کرانچار با بدنساز دایی رویارویی ویژه کرانچار با بدنساز دایی
دیدار تدارکاتی سپاهان و بادران بهانه‌ای شد تا برای برخی اتفاقات جنجالی چهار سال پیش تداعی شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، پس از باخت پرسپولیس به سپاهان از هفته دهم لیگ سیزدهم علی دایی داور مسابقه را به غش کردن به جانب میزبان اصفهانی متهم کرد تا در روزهای بعد بین سرمربی وقت پرسپولیس و نفر اول نیمکت سپاهان یک درگیری رسانه‌ای به وجود آید. البته طرف دایی، محسن قهرمانی بود و او هیچ اتهامی را متوجه سپاهانی‌ها نکرد اما در گیرودار آن جنجال پُرهیاهو نه تنها کنایه سنگینی درباره تعادل نداشتن(!) به زلاتکو کرانچار زد که مدعی شد مربی کروات سپاهان فقط از نظر سنی از او بزرگتر است!

ادعاهای جنجالی سرمربی وقت پرسپولیس در ادامه به محرومیت چند نفر و تذکر گرفتن خودش منجر شد. یکی از محرومان آن پرونده محمدرضا مولایی بود که در پرسپولیس و راه‌آهن به عنوان بدنساز در کادر فنی دایی فعالیت می‌کرد.

بدنساز جنجالی سابق پرسپولیس اکنون چند ماه است که در کادر فنی بادران حضور دارد. تقابل دوستانه روز گذشته سپاهان و این تیم لیگ یکی در ورزشگاه کارگران بهانه‌ای شد تا کرانچار و مولایی با هم روبرو شوند. سرمربی سپاهان هرچند آن زمان با بدنساز تیم دایی درگیری خاصی نداشت اما رویارویی آنها برای برخی یادآوری آن اتفاقات بود.
رویارویی ویژه کرانچار با بدنساز دایی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها