X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 تیر 1396, 11:40
کد خبر: 23269
خبرنگار: khani
نظرات: 29

مدافع جدید سپاهان را روی هوا زدند

اخوان:یک بازیکن عراقی مدنظر کرانچار هست

اخوان:یک بازیکن عراقی مدنظر کرانچار هست اخوان:یک بازیکن عراقی مدنظر کرانچار هست
سرپرست تیم فوتبال سپاهان از جذب یک بازیکن جدید عراقی خبر داد و درباره منتفی شدن حضور مدافع اروپایی گفت: یک تیم قطری این بازیکن را روی هوا زد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت سپاهان در فصل نقل‌ و انتقالات، توضیح داد: یک بازیکن عراقی مدنظر ما است اما هنوز پیوستن او به سپاهان ۱۰۰ درصد نشده و باید ابتدا در تست‌های پزشکی شرکت کند. یک مدافع وسط دو رگه نیز مورد توجه آقای کرانچار قرار گرفته بود و کارهای او برای حضور در سپاهان انجام شد اما نمی‌دانیم چه شد که ناگهان تغییر مسیر داد.

وی افزود: این مدافع سوئدی – عراقی را روی هوا زدند و یکی از تیم‌های قطری با پیشنهاد مالی بسیار بهتر از سپاهان آن را جذب کرد. مشکل سپاهان همین است. ما با یک بازیکن به توافق می‌رسیم اما تیم‌های دیگر آن را روی هوا می‌زنند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره جذب سرور جپاروف نیز، بیان‌ کرد: تا این لحظه هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده و وضعیت مثل یک ماه پیش است. اگر چه این بازیکن خودش اعلام کرده به استقلال نمی‌رود اما تکلیف او را باید باشگاه استقلال مشخص کند.

اخوان در مورد نگرانی هواداران سپاهان از نتایج این تیم در بازی تدارکاتی، خاطر نشان کرد: بازی‌های دوستانه را برگزار می‌کنند تا عیب و ایرادات تیم مشخص شود. اگر تیم ایراد داشته باشد در باخت‌ها می‌توان به آن پی برد. به‌ هر حال مربی هم تفکرات خاص خودش را دارد و باید به آن احترام گذاشت. هواداران حق دارند ناراحت شوند اما اگر به سرمربی تیم اعتماد دارند این نگرانی‌ها بی‌جا است. او خودش می‌داند که باید چه کار کند و باید به او اطمینان داشت. به اعتقادم پیروزی در بازی تدارکاتی عیب‌ها را می پوشاند و تنها در باخت است که ضعف‌ها خودشان را نشان می‌دهند.

وی از برنامه‌ریزی سپاهان برای برپایی اردو خارج از استان خبر داد و به ایسنا، گفت‌: تا امروز در اصفهان تمرین کرده‌ایم اما در حال‌ برنامه‌ریزی هستیم تا اردویی را هم در خارج از استان بر پا کنیم. قطعا اردوی خارجی نخواهیم داشت اما با نظر کرانچار اردویی را در تهران یا شهر دیگر داشته باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها