X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 تیر 1396, 05:22
کد خبر: 23279
خبرنگار: lark
نظرات: 16

تعهد مالی آقایی چه ربطی به پیوستنش به سپاهان دارد؟

طاهری: هیچ توافق پشت پرده‌ای با جباروف نداشتیم

طاهری: هیچ توافق پشت پرده‌ای با جباروف نداشتیم طاهری: هیچ توافق پشت پرده‌ای با جباروف نداشتیم
مدیرعامل سپاهان گفت: ما هیچ توافق پشت پرده‌ای با جباروف نداشتیم و فقط بارها به وکیلش اعلام کردیم باید برای حضور در سپاهان ابتدا با استقلال تکلیفش را روشن کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درخصوص شایعه توافق استقلال با جباروف گفت: از روز اول هم گفته بودیم که این بازیکن ابتدا باید تکلیفش را با استقلال تعیین کند سپس ما در سپاهان درمورد ایشان تصمیم می‌گیریم. الان هم اگر جباروف استقلالی شده توافقی است که انجام شده است و ما هیچ توافق پشت پرده‌ای با جباروف نداشتیم و فقط بارها به وکیلش اعلام کردیم باید برای حضور در سپاهان ابتدا با استقلال تکلیفش را روشن کند.
وی درباره اینکه کار سپاهان با مهاجم عراقی به کجا رسید، اظهار داشت: اجازه دهید یکی دو روز دیگر تکلیف این بازیکن با سپاهان مشخص خواهد شد سپس جزییات مربوط به این بازیکن از جمله نام و سوابقش را اعلام خواهیم کرد. این بازیکن عراقی که مورد تایید کرانچار قرار گرفته به جز اردوی آخر در چند سال گذشته همواره در اردوی تیم ملی فوتبال عراق حضور داشته و مهاجمی باکیفیت به شما می‌رود.
مدیرعامل سپاهان درباره اینکه موضوع تعهد مالی سعید آقایی با گسترش فولاد به کجا رسید و اینکه گسترش اعلام کرده در صورت عدم تحقق این امر مجوز همراهی آقایی با سپاهان صادر نمی شود، گفت: این موضوع چه ارتباطی به پیوستن آقایی به سپاهان دارد؟ تعهد مالی آقایی یک چک شخصی او به گسترش است که خودش باید آن را پاس کرده و ما در این موضوع در حد توان به او کمک می‌کنیم. اگر هم این چک پاس‌ نشد، گسترش می‌تواند نسبت به احقاق آن از مبادی خارج از فوتبال پیگیر موضوع باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها