X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 تیر 1396, 08:59
کد خبر: 23280
خبرنگار: khani
نظرات: 6

صعود به جهانی تنها یک گام بود

پورقاز: سپاهان برای موفقیت باید بیشتر زحمت بکشد

پورقاز: سپاهان برای موفقیت باید بیشتر زحمت بکشد پورقاز: سپاهان برای موفقیت باید بیشتر زحمت بکشد
مدافع ترکمن تیم ملی فوتبال معتقد است نباید به شرایط امروز تیم ملی دل خوش کنند و باید در جام جهانی بهترین نتایج تاریخ تیم ملی را در این رقابت‌ها کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از سرویس ورزشی جی پلاس؛ پورقاز در چند بازی از مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی برای ایران بازی کرد و به نظر با ادامه این روند او مسافر جام‌جهانی خواهد شد. او بعد از جدایی از ملوان، فصل گذشته در دو تیم استقلال خوزستان و سایپا بازی کرد اما برای فصل جدید از ابتدا سپاهان را انتخاب کرد تا در سال منتهی به جام‌جهانی 2018، همراه این تیم عملکرد خوبی از خودش به جای بگذارد.

مدافع بندر ترکمنی فوتبال ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار جی پلاس درباره پیوستن به سپاهان و شرایط این تیم اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات را به خوبی پشت سر می گذاریم. در باشگاه بزرگی بازی می‌کنم و این باعث افتخار من است. مربی با دانشی این تیم را هدایت می‌کند. سپاهان همیشه تیم قابل احترام و با اعتباری بوده و انتظارات از آن بالاست. ان‌شاء الله در فصل پیش رو نتایج خوب و در خور نام سپاهان را کسب کنیم.

او با اشاره به حضور کرانچار در این تیم، ادامه داد: کرانچار مربی بزرگ و کارنامه داری است و کسی نمی تواند منکر این مهم شود. یکی از دلایل انتخابم حضور کرانچار در این تیم بود. او مربی کاربلدی است اما هیچ چیزی باعث نمی‌شود در فصل پیش‌رو کار راحتی داشته باشیم. همه تیم‌های لیگ برتر خوب هستند و سرمایه گذاری زیادی انجام داده‌اند. ما هم باید تمام توان خودمان را بگذاریم و به نحو احسن بازی کنیم.

پورقاز درباره اینکه هدفش همراه با سپاهان در سال منتهی به جام جهانی چیست، به جی پلاس گفت: باید بیش از گذشته زحمت بکشیم تا سپاهان بتواند با عملکرد خوب، نتایج بهتری نسبت به گذشته بگیرد. همینطور حضورم در جام جهانی مستلزم تلاش بیشتری است. اولین هدف من موفقیت سپاهان است و دوست دارم این تیم همیشه نتایج خوبی بگیرد. برای آینده زحمت زیادی باید بکشم.

او درباره صعود تیم ملی به جام جهانی نیز گفت: خدا را شکر تیم ملی به جام‌جهانی رفت و تاکنون گام اول را برداشتیم. ما نباید به همین جا دل خوش کنیم. در جام‌جهانی باید نتایج بهتری نسبت به گذشته بگیریم و به مراحل بالاتری برویم. باید انتظارات مردم را برآورده کنیم؛ برای این کار هم باید تدارکات خوبی داشته باشیم.

مدافع سپاهان در ارزیابی اش از بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه در آبانماه نیز اظهار کرد: این بازی می‌توان کمک زیادی به آمادگی تیم ملی کند. می‌توانیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و درک بهتری از هم داشته باشیم.

او با ابراز رضایت از زندگی در اصفهان گفت: اصفهان شهر خوبی است و مردم خوبی هم دارد. ان‌شاء الله سال خوبی را در کنار مردم عزیز اصفهان داشته باشم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها