X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1396, 01:43
کد خبر: 23299
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 6

به دنبال بهترین نتیجه در جام جهانی هستیم

پورقاز: افتخار میکنم که بازیکن سپاهان هستم

پورقاز: افتخار میکنم که بازیکن سپاهان هستم پورقاز: افتخار میکنم که بازیکن سپاهان هستم
مدافع ملی‌پوش سپاهان می‌گوید صعود به جام جهانی سقف انتظارات مردم و تیم ملی نیست و به دنبال کسب بهترین نتایج در ادوار حضور ایران در این رقابت‌ها هستیم.

به‌ گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ‌ایسنا، در راه صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عزت الله پورقاز در همه اردوهای این تیم حضور داشت و در چند دیدار مانند بازی با سوریه و قطر هم به میدان رفت. او بعد از جام ملت‌ها به بازیکن مورد اعتماد کی‌روش تبدیل شده است.

پورقاز برای فصل جاری لیگ برتر نیز قبل از بازی با ازبکستان تیم خود را انتخاب کرد و در فصل جاری به همراه سپاهان که یکی از مدعیان لیگ برتر است، در مسابقات حاضر خواهد شد.

این بازیکن ، درباره انتخاب سپاهان در نخستین روزهای فصل نقل‌ و انتقالات، اظهار کرد: خدا را شکر از انتخابم راضی‌ام. سپاهان تیم بزرگی است و افتخار می‌کنم که در فصل پیش‌ رو برای این تیم بازی خواهم کرد. در این فصل مربی با دانشی مانند زلاتکو کرانچار هدایت این تیم را بر عهده دارد البته سپاهان همیشه تیم قابل احترامی بوده و انتظارات از این تیم بالا است.

او ‌اضافه کرد: تمرینات خوبی را به همراه سپاهان پشت سر گذاشتم و به خوبی مهیای حضور در مسابقات می‌شویم تا با موفقیت خودمان دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع ملی‌پوش سپاهان با تمجید از کرانچار گفت‌: کارنامه کرانچار برای همه مشخص است و کسی نمی‌تواند منکر توانایی‌های او شود. بدون شک حضور کرانچار در سپاهان یکی از دلایلی بود که باعث شد این تیم را انتخاب کنم چرا که کار کردن با او بسیار خوب است. سپاهان تیم بزرگی است و کرانچار هم مربی کارنامه داری است اما همه اینها در حالی نتیجه‌ خواهد داد که ما زحمت بیشتری بکشیم. هیچ کار راحتی نداریم چرا که همه تیم‌ها به دنبال موفقیت هستند و سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌اند. باید بیشترین توان خودمان را برای این مسابقات بگذاریم.

پورقاز در پاسخ به این سوال که در یک سال باقی‌ مانده به جام جهانی چه هدفی را دنبال می‌کند، گفت‌: همیشه باید بیشتر از گذشته زحمت بکشیم. در این فصل هم خیلی دوست دارم با سپاهان موفق شوم و با عملکرد خوب خودم نقشی در موفقیت این تیم داشته باشم. از طرفی حضور من در جام جهانی مستلزم تلاش بیشتر است چرا که در این دوره خیلی‌ها شایستگی حضور در تیم‌ ‌ملی را دارند و سطح مسابقات و بازی‌ها بالاتر رفته است. دوست دارم سپاهان نتایج دلخواه هواداران را کسب کند.

این مدافع درباره صعود تیم‌ ‌ملی به جام جهانی روسیه، دو هفته‌ مانده به پایان رقابت‌های مقدماتی در قاره آسیا، خاطر نشان کرد: خدا را شکر که تلاش کادرفنی و بازیکنان نتیجه‌ داد و به عنوان دومین تیم راهی جام جهانی شدیم. تا این لحظه فقط به جام جهانی صعود کرده‌ایم و بدون شک این سقف انتظارات خودمان و هواداران نیست. ما تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه‌ ایران را در ادوار جام جهانی کسب کنیم و حداقل به مرحله بالاتر برویم. مهم‌ترین موضوع برای تحقق این هدف، حمایت همه هواداران و مسئولان است و باید تدارکات خوبی برای تیم‌ ‌ملی فراهم شود.

پورقاز با بیان این که دیدار با روسیه تاثیر خوبی در عملکرد تیم ملی می‌گذارد، گفت‌: روسیه تیم بزرگی است و قطعا در بازی با این تیم نقاط قوت و ضعف ما مشخص می‌شود و می‌دانیم عیارمان چند است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها