X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1396, 11:04
کد خبر: 23300
خبرنگار: khani
نظرات: 7

از نظر چالش بازی در گرما

سپاهان کمی خوش‌شانس‌تر از ذوب‌آهن

سپاهان کمی خوش‌شانس‌تر از ذوب‌آهن سپاهان کمی خوش‌شانس‌تر از ذوب‌آهن
طبق قرعه لیگ هفدهم، تیم‌های اصفهانی در هفته‌های پنجم و ششم میهمان حریفان خوزستانی هستند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، یکی از مواردی که در قرعه‌کشی لیگ برتر برای تیم‌های لیگ برتری اهمیت داشت این بود که در هفته‌های ابتدایی و مصادف با روزهای گرم تابستان حتی‌الامکان میهمان حریفان خوزستانی نباشند زیرا دمای هوای در شهرهای اهواز و آبادان گاهی از ۵۰ درجه سانتی‌گراد هم فراتر می‌رود. هرچند مسابقاتی که در این ایام به میزبانی تیم‌های خوزستانی برگزار می‌شود به شب‌هنگام و پس از خنک‌تر شدن نسبی هوا موکول می‌شود اما باز هم شرکت در مسابقه در این شرایط برای بازیکنان لیگ برتری به شدت چالش‌برانگیز است.

طبق قرعه، ذوب‌آهن در هفته پنجم باید در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت برود. این مسابقه اواخر مرداد و مصادف با زمانی برگزار می‌شود که احتمالاً دمای هوا همچنان بیشترین شدت را دارد.

سپاهان از این نظر اندکی از همشهری خود خوش‌شانس‌تر است زیرا در پنج هفته ابتدایی مصافی با حریفان خوزستانی ندارد اما در هفته ششم باید در ورزشگاه غدیر با فولاد مسابقه بدهد. با توجه به وقفه‌ای که به خاطر دیدار تیم ملی در لیگ می‌افتد این بازی اواخر شهریورماه برگزار می‌شود و طلایی‌پوشان امیدوارند که تا آن زمان دمای هوا در اهواز اندکی کاهش یافته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها