X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1396, 14:16
کد خبر: 23307
خبرنگار: lark
نظرات: 6

قراردادهای ما زیر 1.5 میلیارد است

طاهری: جبارف خانه‌اش را تحویل داد و با ما خداحافظی کرد

طاهری: جبارف خانه‌اش را تحویل داد و با ما خداحافظی کرد طاهری: جبارف خانه‌اش را تحویل داد و با ما خداحافظی کرد
محسن طاهری گفت: سپاهان هم مانند سایر تیم‌های لیگ برتری مشکل تامین بودجه دارد و ما سعی می‌کنیم با جذب اسپانسر مشکل مالی خود را حل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محسن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط سپاهان در اردوهای پیش فصل و عملکرد بازیکنان جدید در تمرینات گفت: «ما در این فصل طبق درخواست سرمربی تیم اردوی خارجی برگزار نکردیم و اردوهای خودمان را در داخل کشور پیگیری کردیم. تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و کرانچار هم از وضعیت اردوهای تیم رضایت دارد. بازیکنان جدیدی هم که جذب شدند موفق شدند خودشان را با سایر بازیکنان هماهنگ و رضایت کادر فنی را جلب کنند.»
وی در خصوص مذاکرات باشگاه با چند بازیکن جدید برای پیوستن به سپاهان افزود: «هنوز لیست باشگاه تکمیل نشده‌است و ما نیاز به جذب چند بازیکن جدید داریم. یک سهمیه لیگ برتری می‌توانیم جذب کنیم که باید با نظر سرمربی تیم این کار عملی شود. ضمن اینکه با بازیکنان خارجی هم در حال مذاکره هستیم و در صورت توافق نهایی در روزهای آینده آنها را جذب می‌کنیم. هدف باشگاه این است که همه بازیکنانش را از هفته اول در اختیار داشته باشد و به همین دلیل بازیکنانی که جذب می‌شوند باید از آمادگی برخوردار باشند که در هفته اول هم بتوانند به میدان بروند.»
مدیرعامل سپاهان در رابطه با آخرین وضعیت سرور جبارف و پیوستن این بازیکن به استقلال گفت: «سرور جبارف بازیکن استقلال بود و برای یک نیم فصل به صورت قرضی راهی سپاهان شد اما چون این بازیکن اعلام کرد که می‌خواهد برای فصل آینده هم در سپاهان بازی کند به همین دلیل ما می‌خواستیم تا جبارف با استقلال توافق کند و اگر موفق شد رضایتنامه‌اش را بگیرد ما مذاکره خودمان را با جبارف آغاز کنیم.»
وی افزود: «جبارف روز گذشته به اصفهان آمد و خانه‌اش را تحویل داد و به ما اعلام کرد که با استقلالی‌ها به توافق رسیده و قصد دارد فصل بعد در استقلال بازی کند. ما هم مشکلی از این نظر نداشتیم و با جبارف خداحافظی کردیم ضمن اینکه کلیه کارهای تسویه حساب این بازیکن هم انجام شد.»
طاهری در رابطه با هزینه‌های باشگاه سپاهان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: «باشگاه سپاهان هم مانند سایر تیم‌های لیگ برتری مشکل بودجه دارد و ما سعی می‌کنیم با جذب اسپانسر بتوانیم این مشکل را حل کنیم. برنامه ما به صورتی است که برای جاهایی که نیاز به هزینه کردن ببینیم هزینه می‌کنیم و جایی که نیاز نبینیم هزینه نمی‌کنیم. متاسفانه همه فکر می کنند در باشگاه سپاهان هیچ مشکل بودجه‌ای وجود ندارد ولی این طرز فکر اشتباه است و سپاهان هم در تامین بودجه مشکل دارد.»
وی ادامه داد: «در فصل جدید هم بازیکنانی که نیاز داشتیم را جذب کردیم اما هزینه‌های زیادی برای آنها نکردیم. باشگاه سپاهان در فصل جدید قرارداد همه بازیکنانش را زیر 1 میلیارد و 500 میلیون بست و قرارداد نجومی با هیچ بازیکنی نداریم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها