X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1396, 14:22
کد خبر: 23308
خبرنگار: lark
نظرات: 11

این بار در نقش جهان و با حضور کرانچار

الکلاسیکوی فوتبال ایران درست مثل سال قبل

الکلاسیکوی فوتبال ایران درست مثل سال قبل الکلاسیکوی فوتبال ایران درست مثل سال قبل
دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس طبق قرعه کشی لیگ، هفته هفتم برگزار می شود؛ اتفاقی که در لیگ شانزدهم هم رخ داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از"ورزش سه"، سال گذشته دو تیم سپاهان و پرسپولیس طبق قرعه‌کشی در هفته‌های هفتم و بیست و دوم مقابل هم صف آرایی کردند که دو پیروزی حاصل کار سرخپوشان پایتخت شد.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در اولین دیدار که آخرین رویارویی آنها با سپاهان در فولادشهر بود با نتیجه 3 بر 1 مقابل حریف خود برای اولین بار در این ورزشگاه مقابل تیم قدرتمند سپاهان به پیروزی دست یافتند و در دیدار برگشت و در شرایطی که پرسپولیسی ها پس از شکست مقابل استقلال به دیدار برابر این تیم رسیده بودند و نیاز مبرم به پیروزی داشتند با نتیجه ی 2 بر 1 مقابل شاگردان ویسی به پیروزی دست یافتند؛ همان دیداری که رامین رضائیان و مهدی طارمی در شرایطی که نتیجه بازی صفر به صفر دنبال می شد، دست به کار ریسکی زدند و پنالتی مسی را تکرار کردند.
لیگ شانزدهم برای پرسپولیس مقابل سپاهان با رکوردشکنی همراه بود؛ آنها برای اولین بار در فولادشهر به پیروزی دست یافتند و پس از 45 سال موفق به پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت شدند. با این حال تعداد دیدارهای دو تیم در تاریخ لیگ برتر نشان از قدرت طلایی پوشان دیار اصفهان دارد که از 32 دیدار برگزار شده برتری 12 به 9 مقابل تیمی دارند که پیش از انقلاب هم خانواده ی هم بودند و هر دو از باشگاه شاهین منفک شدند.
امسال اما شرایط برای طلایی پوشان تفاوت پیدا کرده و آنها زلاتکو کرانچار را روی نیمکت خود می بینند که رویارویی این سرمربی کروات با همتای خود در تیم پرسپولیس می تواند یکی از جذابیت های لیگ هفدهم را رقم بزند. البته پرسپولیس دیگر برای مصاف با سپاهان به فولادشهر نمی روند و پس از سال ها در ورزشگاه زیبای نقش جهان مقابل میزبان خود صف آرایی می کنند.
پس منتظر می مانیم تا هفته هفتم رقابت ها فرا برسد تا ببینیم کدام تیم می تواند بر شمار پیروزی های خود در این نبرد کلاسیک و حیثیتی بیافزاید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها