X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1396, 18:48
کد خبر: 23313
خبرنگار: lark
نظرات: 1

تربیت مربیان رده های سنی پایه در دستور کار سپاهان

حضور مربی ایتالیایی برای آموزش مربیان اصفهانی

حضور مربی ایتالیایی برای آموزش مربیان اصفهانی حضور مربی ایتالیایی برای آموزش مربیان اصفهانی
باشگاه سپاهان از طریق مربی ایرانی شاغل در اتحادیه فوتبال ایتالیا ، خواستار برگزاری یک دوره کلاس مربیگری بین المللی فوتبال ویژه رده های سنی 15-9 سال شده است، کلاس هایی که به زودی برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، علی عابدی ، تنها مربی ایرانی و اصفهانی که اکنون در اتحادیه فوتبال ایتالیا مشغول به کار است از طرف سپاهانی ها ماموریت دارد تا مقدمات لازم جهت حضور سرجیو روتیچانی در اصفهان برای آموزش مربیان رده های سنی پایه فراهم آورد تا پس از حضور مربیان ایتالیایی برای بدنسازی تیم ملی شمشیربازی، پای یک مربی ایتالیایی دیگر به ایران باز شود.
او در رابطه با برگزاری این کلاس، در گفتگویی با "ورزش سه" به صحبت پرداخت، او در این باره گفت: به همت باشگاه سپاهان کلاسی آموزشی را برگزار خواهیم کرد و مدرس این کلاس مهم ،سرجیو رو تیچانی ، رئیس اتحادیه مربیان منطقه لاتزیو ، و مدرس کلاسهای uefa ،در سری c ، a است . سرجیو ، همچنین مدرس رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا و مربی سنین پایه 15 ، 9 ساله ها است . روتیچا نی ، بسیار منظم و اعتقاد به کارش دارد و مربی شناخته شده ای در ایتالیا و اروپاست .
علی عابدی به عنوان تنها مربی ایرانی حاضر در اتحادیه فوتبال ایتالیا چندی پیش در مصاحبه ای با شبکه sky به صحبت پرداخت، او ضمن ضمن تاکید به برگزاری این کلاس در ایران و شهر اصفهان، در پاسخ مجری برنامه در رابطه با رویارویی کی روش و لیپی در ورزشگاه آزادی گفته بود: دو مربی بزرگ تیمهای ملی ایران و چین که در استادیوم آزادی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند . لیپی ، در سالیان بعد اگر در سرزمین اژدها (چین ) ماندگار شود قطعا ، فوتبال این خطه را متحول تر خواهد کرد . حضور کی روش ، در راس کادر فنی تیم ملی ایران را باید به فال نیک بگیریم که تا قبل از دو بازی پایانی ، صعود تیم ملی ایران را به جام جهانی روسیه قطعی کرد. تیم ایران با استراتژی کی روش خیلی راحت و بدون اما و اگر راه خود به روسیه را هموار کرد .
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها