X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 تیر 1396, 10:12
کد خبر: 23321
خبرنگار: khani
نظرات: 3

شماره ۱۷ برایم خوش‌یمن است

علی‌محمدی: فصل گذشته با مصدومیت وارد سپاهان شدم

علی‌محمدی: فصل گذشته با مصدومیت وارد سپاهان شدم علی‌محمدی: فصل گذشته با مصدومیت وارد سپاهان شدم
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: من فصل گذشته با مصدومیت وارد سپاهان شدم و این موضوع آزارم داد.

به گزارش پایگاه خبر ی طوفان زرد ،جلال علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت تیم سپاهان اصفهان گفت: تیم ما امسال قوی‌تر شده و با این حال آقای کرانچار درصدد اضافه کردن چند بازیکن دیگر به سپاهان است تا لیست تیم تکمیل شود. امیدوارم که برای فصل جدید به خوبی وارد بازی‌ها شده و لیگ را با نتایجی خوب شروع کنیم.

وی با اشاره به اهداف سپاهان در لیگ امسال تأکید کرد: هدف ما در ابتدا کسب سهمیه است، ولی می‌توانیم در بین مدعیان قهرمانی هم قرار بگیریم.

پیش‌بینی هافبک تیم فوتبال سپاهان از عملکردش در فصل جاری بدین صورت است: هر بازیکن می‌تواند سال به سال عملکرد بهتری داشته باشد. من فصل گذشته با مصدومیت وارد سپاهان شدم و این موضوع آزارم داد. در ادامه شرایط خوبی داشتم و امسال هم تلاش می‌کنم تا نسبت به فصل گذشته عملکرد خوبی داشته باشم.

علی‌محمدی در مورد اینکه قرار است در فصل جدید پیراهن شماره چند را برتن کند، اظهار داشت: من دوباره شماره 17 را برتن خواهم کرد، چون این شماره برایم خوش یمن بوده است. در هفت هشت سال اخیر همیشه شماره 17 را برتن کردم و تمام پیراهن‌هایی که دارم شماره 17 است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها