X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 تیر 1396, 12:31
کد خبر: 23342
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

عمران‌زاده در لیست ما نبود

خطیبی: احتمالا با سپاهان یک دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد

خطیبی: احتمالا با سپاهان یک دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد خطیبی: احتمالا با سپاهان یک دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد
مدیرعامل ماشین‌سازی گفت: عمران‌زاده در لیست ما نبود و من نمی‌دانم این خبر از کجا آمد. احتمال زیاد برای آمادگی هر چه بهتر با سپاهان یک دیدار دوستانه برگزار خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، حسین خطیبی در خصوص آخرین وضعیت این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،اظهار داشت: ما از 17 تا 30 در تهران اردو برگزار و بیشتر بازیکنان مدنظر خود را جذب کردیم. به نظرم شرایط خوبی داریم. امیدواریم بتوانیم در لیگ شرایط خوبی را داشته باشیم. با توجه به اینکه تیم تقریبا دیر بسته شده ما سعی کردیم تمام نفراتی را که سرمربی این تیم مدنظر داشت را جذب کنیم. یک یا دو نفر جای خالی داریم که تا امروز صحبت‌های نهایی را می‌کنیم تا تیم بسته شود. 50 درصد نفرات بومی هستند و 50 نفر هم غیربومی.
وی در ادامه اظهار داشت: خب به علت نامشخص بودن وضعیت تیم نسبت به تیم‌های دیگر دیر شروع کردیم. همانطور که می‌دانیم شهرداری دو تیم داشت که بر اساس مشکلاتی که در پیش رو داشت نتوانست تیم‌داری کند و خدا را شکر که ما زیر نظر مالک جدید خود کار خود را آغاز کردیم و امیدواریم که با مدیریت و مالک جدید بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم و از وقتی هم که تیم به ما محول شد ما کارمان را آغاز کردیم تا نسبت به تیم‌های دیگرعقب نمانیم. هم از لحاظ بدنسازی و هم از نظر بدنسازی کار کردیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم.
وی در ادامه اظهار داشت: ما امروز با نفت تهران دیدار دوستانه‌ای خواهیم داشت. به احتمال زیاد با توجه به صحبت‌هایی که شده هفته دیگر به اصفهان برویم تا با سپاهان دیدار دوستانه‌ای برگزار کنیم. تا زمانی که در تهران هستیم به احتمال زیاد یک یا دو بازی دوستانه دیگر برگزار خواهیم کرد.
حسین خطیبی در خصوص شایعات پیوستن عمران‌زاده به تیم ماشین‌سازی گفت: آقای خطیبی لیست بازیکنان مدنظر خود را به ما دادند ولی عمران‌زاده در این لیست نبود. به نظرم عمران‌زاده بازیکن خوبی است ان‌شاالله هر جا هستند موفق باشند ولی من هم نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا آمده و چرا سایت‌ها خبر پیوستن عمران‌زاده به ماشین‌سازی را منتشر کردند. ما با هر بازیکن قرارداد ببندیم از طریق سایت اعلام خواهیم کرد. برای عمران‌زاده آرزوی موفقیت می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها