X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 تیر 1396, 17:03
کد خبر: 23345
خبرنگار: talaei
نظرات: 8

۲ بازیکن خارجی در تیررس طلایی پوشان

اخوان: امیدواریم تا آغاز مسابقات لیگ هماهنگی کامل خود را کسب کنیم

اخوان: امیدواریم تا آغاز مسابقات لیگ هماهنگی کامل خود را کسب کنیم اخوان: امیدواریم تا آغاز مسابقات لیگ هماهنگی کامل خود را کسب کنیم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: صبح فردا برای دیدار تدارکاتی با تراکتورسازی تبریز عازم تهران می‌شویم و پس از یک جلسه تمرینی خود را مهیا این دیدار می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره آخرین شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از آغاز مسابقات لیگ‌برتر اظهار داشت: چند دیدار تدارکاتی را برای هماهنگی بین بازیکنان تیم برگزار کردیم و امیدواریم تا آغاز مسابقات لیگ هماهنگی کامل خود را کسب کنیم.
وی تصریح کرد: صبح فردا برای دیدار تدارکاتی با تراکتورسازی تبریز عازم تهران می‌شویم و پس از یک جلسه تمرینی خود را مهیا این دیدار می‌کنیم. این دیدار روز جمعه و از ساعت 18 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اضافه شدن 2 بازیکن دیگر به این تیم گفت: بازیکن برزیلی مد نظر کرانچار وارد اصفهان می‌شود و در صورت تأییدات لازم قرارداد خود را با سپاهان امضا می‌کند.
وی ادامه داد: یک بازیکن مهاجم عراقی دیگر نیز در نظر داریم که هم اکنون در لیگ این کشور در حال فعالیت است. اگر شرایط فراهم شود این بازیکن نیز به جمع سپاهان اضافه می‌شود.
اخوان درباره دیدار تدارکاتی با تیم ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: روز 31 تیر یک دیدار تدارکاتی با ذوب‌آهن برگزار می‌کنیم که احتمالا مکان برگزاری این دیدار در ورزشگاه نقش‌جهان است.
به گزارش تسنیم، هفدهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر از روز پنجم مرداد ماه آغاز می‌شود که تیم سپاهان در اولین گام از شاگردان علی دایی در سایپا پذیرایی می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها