X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 تیر 1396, 19:10
کد خبر: 23348
خبرنگار: HSH
نظرات: 6

تمام توان و تجربه ام را برای موفقیت تیم به کار می گیرم

کریمی: شرایط فراهم است تا تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم

کریمی: شرایط فراهم است تا تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم کریمی: شرایط فراهم است تا تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم
محمود کریمی معتقد است که طلایی پوشان برای حضور قدرتمندانه در رقابت های لیگ هفدهم باید تا پیش از آغاز رقابت ها دو بازیکن در پست مدافع وسط و مهاجم را به تیمشان اضافه کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش‌سه، محمود کریمی یکی از تکنیکی ترین بازیکن تاریخ باشگاه سپاهان است که طی سال های حضور خود رکوردهای مختلفی از خود به جا گذاشت؛ در اولین قهرمانی سپاهان که با فرهاد کاظمی به دست آمد، محمود کریمی یکی از اعضای آن تیم بود که موفق شدند برای اولین بار یک تیم شهرستانی را به مقام قهرمانی کشور برسانند. کریمی سه بار هم با طلایی پوشان قهرمان جام حذفی شده است و در فینال لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان سپاهان به میدان رفته است.
در سال 1387 برخورد توپ رسول میردورقی به چشم چپ کریمی باعث دوری چند ماهه این مهاجم سریع و تکنیکی از فوتبال شد و در نهایت هم به دلیل خطراتی که ادامه ی فوتبال برای سلامتی او داشت، در 31 سالگی از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد. کریمی پس از خداحافظی تا سال 1393 دستیار بوناچیچ، قلعه نویی و کرانچار بود و پس از آن او هم از فوتبال دور بود و درخواست مجدد کرانچار بود که باعث شد بازیکن تکنیکی و خوش اخلاق سپاهانی ها بار دیگر به عنوان مربی به تیم خود بازگردد.
محمود کریمی در مورد شرایط فعلی سپاهان و بازگشتش به این تیم با "ورزش سه" گفتگو کرده، که مشروح صحبت های او در زیر آمده است.

• در ابتدا در مورد بازگشت به فوتبال صحبت کنید؛ پس از رفتن کرانچار شما هم از فوتبال دور بودید و با درخواست کرانچار بار دیگر به فوتبال بازگشتید.
زمانی که رفتم، تصمیم گرفته بودم برای همیشه از فوتبال بروم و به طور کامل جدا شوم اما نشد. اما آقای کرانچار درخواست کرد و حالا هم که در خدمت تیم هستم تمام توان و تجربه ام را برای موفقیت تیم به کار می گیرم.

• دلیل جدایی و این تصمیمتان چه چیزی بود؟
تصمیم گرفته بودم که از فوتبال دور باشم و سه سال و نیم هم دور بودم.

• در مورد شرایط تیم با توجه به بازی های دوستانه ای که داشتید صحبت می کنید؛ چقدر تفاوت میان چیزی که در ذهن شما وجود دارد و شرایط حال حاضر تیم وجود دارد؟
تمرینات را خوب پیش می بریم و با توجه به بازیکنانی که داریم، روز به روز هم بهتر می شویم. در بازی با پیکان بهتر شدیم ولی زمان می برد که به طور کامل آماده شویم. به زمان نیاز داریم و سعی ما این است که این زمان کوتاه شود.

• این زمان چقدر ممکن است طول بکشد؟
ممکن است قبل از بازی‌ها به هماهنگی برسیم و یا حتی چند هفته ی اول برای رسیدن به این شرایط لازم باشد.

• چند بازیکن دیگر برای کامل شدن تیمتان نیاز دارید؟
ما در هر سه پست دفاع، هافبک و مهاجم به بازیکن نیاز داریم. دفاع و فوروارد باید قبل از بازی ها به تیممان اضافه شود ولی در پست هافبک بازیساز و هافبک تدافعی می توانیم پس از شروع لیگ هم بازیکن بگیریم ولی دفاع وسط و فوروارد را باید حتما قبل از شروع بازی ها داشته باشیم.

• چقدر شرایط فوتبال ایران نسبت به زمانی که شما در فوتبال حضور داشتید تغییر کرده است؟
به نظرم خصوصا امسال لیگ از ستاره ها خالی شده و فوتبال به حالت دو قطبی سابق بازگشته است. همین الان هم استقلال و پرسپولیس بازیکنان بهتری گرفتند و آنهایی هم که به خارج نرفتند به دو تیم استقلال و پرسپولیس رفتند. ما قبلا از استقلال و پرسپولیس بازیکن می گرفتیم ولی حالا ستاره های خودمان هم می روند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که باشگاه ها و همینطور سپاهان بتوانند از این شرایطی که پیش آمده بهترین استفاده را ببرند و خودشان ستاره سازی کنند. به قول برخی مربیان که می گویند " ما ستاره نمی خواهیم و خودمان ستاره می سازیم" و امیدوارم این شعار در شرایط فعلی فوتبال ایران زمینه ی ظهور بازیکنان جوان مستعد را فراهم کند.

• به عنوان سوال پایانی فکر می کنید سپاهان به چه عنوانی در لیگ هفدهم دست خواهد یافت؟
تیم ما تیم خوبی است. شرایط هم فراهم است تا تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم. نمی توانیم از حالا بگوییم مدعی قهرمانی هستیم، یا برای سهمیه می جنگیم یا هر چیزی دیگری. نمی توانیم قولی بدهیم و بعد هواداران ناامید شوند ولی تیم خوبی داریم و با اضافه شدن 2 ، 3 بازیکن دیگر شرایط بسیار خوبی پیدا می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها