X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 تیر 1396, 20:27
کد خبر: 23352
خبرنگار: lark
نظرات: 4

هواداران سپاهان بدانند جایشان در قلب من است

روشندل: امیدوارم هیچ تیمی جز سپاهان به عنوان قهرمانی دست پیدا نکند

روشندل: امیدوارم هیچ تیمی جز سپاهان به عنوان قهرمانی دست پیدا نکند روشندل: امیدوارم هیچ تیمی جز سپاهان به عنوان قهرمانی دست پیدا نکند
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محمد روشندل مدافع سابق طلایی پوشان درباره وضعیت سپاهان در فصل جدید به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: سپاهان همیشه تیم قدرتمندی بوده و هست. همه می دانیم که هر تیمی بالا و پایین دارد و در این دو سال اخیر، سپاهان در رتبه ای که شایسته اش باشد نبوده است.
وی افزود: سپاهانِ همیشه قهرمان، تیمی است که هرساله شخصیت قهرمانی دارد و مدیران باید تلاش کنند که دوباره این تیم را به اوج برسانند. مطمئنا امسال سپاهان یکی از تیمهای مدعی قهرمانی است و امیدوارم هیچ تیمی جز سپاهان به عنوان قهرمانی دست پیدا نکند البته این نظر شخصی بنده می باشد چرا که خون من زرد است و امیدوارم که آقای کرانچار باز هم بتواند این تیم را همانند سالهای گذشته قهرمان کند.
روشندل ضمن تاکید بر اینکه هواداران سپاهان از پرشورترین هواداران هستند عنوان کرد: این هواداران تعصب خاصی روی تیمشان و بازیکنانش دارند. این هواداران به دلیل اینکه تیم محبوبشان هر ساله رقیب جدی برای صدرنشینی لیگ برتر بوده، انتظاری جز قهرمانی ندارند و این هم برای تیم بزرگی مثل سپاهان دور از دسترس نیست.
این مدافع جوان مطرح کرد: هواداران سپاهان همیشه صبر و شکیبایی داشته اند. دست تک تک آن عزیزان را می بوسم که نسبت به بنده بسیار لطف داشتند و در هر شرایطی همراهم بودند. آنها بدانند جایشان در قلب من است.
روشندل درباره فن و دانش زلاتکو کرانچار گفت: من سال 92 افتخار شاگردی ایشان را داشتم. کار کردن با آقای کرانچار همیشه سخت، جذاب و پرانرژیِ بوده است چرا که مربی با دانش و بزرگی هستند.
محمد روشندل در مورد جایگاه تیم جدیدش اذعان کرد: ملوان تیم ریشه داری است و حضور در لیگ دسته اول لایق این تیم نیست؛ مطمئنم که دوباره به روزهای اوجش بر می گردد. امیدوارم که با حضور من در این تیم بتوانیم این فصل به لیگ برتر صعود کنیم تا باعث افتخار و خوشحالی ملوانی های عزیز و مردمان خوب این شهر باشیم.
وی در آخر اضافه کرد: برای هردو تیم سپاهان و ملوان آرزوی قهرمانی لیگ برتر و دسته یک را دارم.
روشندل: امیدوارم هیچ تیمی جز سپاهان به عنوان قهرمانی دست پیدا نکند
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها