X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 تیر 1396, 00:29
کد خبر: 23362
خبرنگار: lark
نظرات: 27

خوشحالیم آرمین به آرزویش رسید و استقلالی شد!

رمضانی: بازیکن برزیلی هفته آینده نهایی می‌شود

رمضانی:  بازیکن برزیلی هفته آینده نهایی می‌شود رمضانی:  بازیکن برزیلی هفته آینده نهایی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مرتضی رمضانی راد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اعلام این مطلب که در صورت تائید نهایی کرانچار قرارداد کایرو رودریگوئز با سپاهان هفته آینده نهایی می شود، گفت: این مدافع برزیلی در تمرینات سپاهان حاضر شده و هفته آینده در صورتی که کرانچار تایید نهایی را بدهد باشگاه با او قرارداد می بندد.
وی همچنین در مورد مذاکرات باشگاه با مهاجم تیم ملی عراق گفت: با مروان حسین مذاکرات خوبی صورت پذیرفته است ، منتها همانطور که سایر مسئولان تیم فوتبال سپاهان هم اعلام کرده اند وی با توجه به قراردادی که با باشگاه خود در عراق دارد، باید برای سه بازی دیگر برای این تیم به میدان برود و در صورتی که برای فصل آینده بخواهد به سپاهان بپیوندد احتمالا برای دو بازی ابتدایی لیگ غایب است، با توجه به این موضوع باید ببینیم که نظر نهایی و قطعی کرانچار در این باره چیست و چه تصمیمی را اتخاذ می کند.
مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان گفت: البته در کنار این گزینه ها، چند گزینه خارجی دیگر نیز در دایره بررسی های سرمربی تیم مان قرار دارد و با توجه به اینکه تا آغاز لیگ فرصت چندانی باقی نمانده به زودی جمع بندی های لازم صورت می پذیرد.
رمضانی راد در مورد سایر دیدارهای تدارکاتی زردپوشان اصفهانی هم اظهار داشت: جمعه با تراکتور سازی بازی می کنیم و سپس تیم به اصفهان باز خواهیم گشت. اگر شرایط مهیا شود دیدار تدارکاتی با ذوب آهن و یکی دو تیم دیگر نیز در دستور کار تیم قرار دارد تا با آمادگی بیشتری مهیای آغاز لیگ شویم.
وی در مورد اینکه آرمین سهرابیان بازیکن سابق سپاهان که به استقلال رفته، در متنی اینستاگرانی اعلام کرده که از کودکی آرزو داشته تا پیراهن استقلال را بر تن کند، گفت: اگر اینطور است که خوشحالیم پس از اینکه وی در لیست کادر فنی سپاهان برای فصل جدید قرار نگرفت به آرزوی دوران کودکی اش رسیده است. اگر پوشیدن پیراهن استقلال رویای او بوده ،چرا بعد از اینکه سپاهان او را برای فصل جدید نخواست آن همه گلایه و اعتراض کرد. او باید ممنون باشد که سپاهان راه را برای تحقق آرزویش هموار کرده است! این را هم اضافه کنم که هر کسی که بخواهد در تیم ما بازی کند باید از دل و جان عاشق سپاهان باشد.
رمضانی افزود: علاقه به استقلال و پرسپولیس و نشان دادن نمادهای خیالی و بی معنای 4 و 6 در سپاهان جایی ندارد و بازیکنی که پیراهن پر افتخارترین تیم لیگ برتر ایران را بر تن می کند، باید فقط و فقط به سپاهان فکر کند که تاکنون و در سال های اخیر اکثریت قاطع بازیکنانی که در تیم ما عضویت داشته اند این ویژگی مثبت را به همراه داشته اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها