X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 تیر 1396, 09:22
کد خبر: 23364
خبرنگار: lark
نظرات: 12

پا قدم حاج‌صفی خوش بود؛

شروع طوفانی پانیونیوس در اروپا در حضور ۹۰ دقیقه ای احسان

شروع طوفانی پانیونیوس در اروپا در حضور ۹۰ دقیقه ای احسان شروع طوفانی پانیونیوس در اروپا در حضور ۹۰ دقیقه ای احسان
پانیونیوس با بهره‌مندی از دو ملی‌پوش ایرانی خود در گام نخست لیگ اروپا به پیروزی 2 بر صفر رسید که پاس گل اول را مسعود شجاعی داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مرحله دوم مسابقات یورو لیگ پنج‌شنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها پانیونیوس در حضور ثابت احسان حاج‌صفی در سمت چپ خط دفاعی و مسعود شجاعی به‌عنوان هافبک هجومی از ساعت 23:30 در استادیوم نئا اسمیرنی میزبان گوریسا اسلوونی بود.
صمد یسیل، مهاجم آلمانی پانیونیوس در دقیقه 12 روی پاس در عمق با دقت و تماشایی شجاعی از بین چهار مدافع گوریسا گل اول بازی را با شوت محکم به ثمر رساند و دو دقیقه بعد از شروع نیمه دوم نیز باز هم یسیل دروازه این تیم اسلوونیایی را باز کرد تا این تیم در خانه 2 بر صفر پیش بیافتد و این نتیجه را حفظ کرده تا نخستین بازی یورو لیگ را با برد شروع کند.
حاج‌صفی در نخستین بازی خود برای پانیونیوس و همچنین تجربه لیگ اروپا که با شماره پیراهن 28 انجام داد به طور کامل در ترکیب حضور داشت ولی شجاعی در دقیقه 78 با فیورین تعویض شد.
تینه کاواچیچ، مدافع میانی گوریسا هم در دقیقه 45 این مسابقه اخراج شد.
یاران شجاعی و حاج‌صفی با این پیروزی امید بیشتری برای صعود به مرحله بعد دارند و با برد 2 بر صفر به نظر می‌رسد پنج‌شنبه هفته آینده که دیدار برگشت مقابل گوریسا را در اسلوونی برگزار می‌کنند کار راحت‌تری داشته باشند.
شجاعی فصل قبل بهترین پاسور پانیونیوس بود که امشب هم با پایه گذاری گل اول برابر گوریسا شروع درخشانی در فصل جدید داشت.
شروع طوفانی پانیونیوس در اروپا در حضور ۹۰ دقیقه ای احسان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها