X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 تیر 1396, 20:43
کد خبر: 23378
خبرنگار: khani
نظرات: 0

کرانچار جزو بهترین‌ های ایران هست

گل محمدی: نتیجه در بازی تدارکاتی مهم نیست

گل محمدی: نتیجه در بازی تدارکاتی مهم نیست گل محمدی: نتیجه در بازی تدارکاتی مهم نیست
سرمربی تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی زیاد کار دارد و باید بیشتر تمرین کنیم و با آن تیم آماده و چیزی که مدنظرم است فاصله زیادی داریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی‌گل‌محمدی بعد از دیدار دوستانه تراکتورسازی با سپاهان اظهار داشت: نتیجه برای ما در بازی تدارکاتی مهم نیست و مهم این است که شناخت بیشتری از تیم داشته باشیم.

وی افزود: این سومین بازی تدارکاتی ما در تهران بود و فکر می‌کنم به ما برای شناخت از تیم کمک خوبی کرد. تراکتورسازی زیاد کار دارد و باید بیشتر تمرین کنیم و با آن تیم آماده و چیزی که مدنظرم است فاصله زیادی داریم.

گل‌محمدی در خصوص استفاده از جوان‌ها گفت: این‌ها موجودی تبریز و آذربایجان هستند و باید با این جوان‌ها کار را دنبال کنیم و خودم انتظار بیشتری از آنها داشتم البته آنها نیاز به حمایت و تمرین دارند و روی آنها بایدبیشتر کار کرد. ما حداقل یک نیم فصل باید با این جوانان کار کنیم و امیدوارم لیاقت‌شان را نشان بدهندو

سرمربی تراکتورسازی در خصوص مصدومیت هادی محمدی گفت:‌ این موضوع نگرانم کرده و فکر می‌کنم 11 بازیکن بزرگسال داریم که یکی از آنها مصدوم شد. امیدوار بودم در اردو مصدوم ندهیم ولی این اتفاق افتاد امروز گودرزی و نوری هم نبودند ولی آنها مشکلی ندارند اما امروز مقابل سپاهان همه تیمم را نداشتم.

وی در خصوص حضور بازیکنان تیمش در اردوی امید گفت: این هفته جلسه‌ای برگزار می‌شود که فکر می‌کنم این موضوع حل شود.

گل‌محمدی در خصوص شایعه جذب بنگر گفت: صحبت‌هایی در این زمینه شد ولی به نظرم اگر با جوان‌ها کار کنیم بهتر باشد. البته بنگر بازیکن باتجربه‌ای است ولی او مدتی از فوتبال دور بوده و ما زیاد فرصت نداریم با او تمرینات آماده‌سازی داشته باشیم.

سرمربی تراکتور در خصوص قرعه‌کشی لیگ گفت: ما در نیم‌فصل اول با فراز و نشیب زیادی روبه‌رو هستیم ولی در طول فصل باید اول تا آخر با این تیم‌ها بازی می‌کردیم. نیم‌فصل اول قطعا مشکلاتی داریم ولی می‌توانم قول بدهم در نیم‌فصل دوم با حضور بازیکنان بهتر شرایطمان فرق خواهد کرد چیزی که برای من مهم است اینکه با همین موجودی یک نیم‌فصل را کار کنیم و واقعا باید بگویم از همه بازیکنانم راضی هستم چون با دل و جان کار می‌کنند.

وی در خصوص تغییر و تحولات در لیگ برتر و سرمربیان گفت: لیگ هر سال به کیفیتش اضافه می‌شود. فکر می‌کنم از لحاظ کیفی شرایط بهتری پیدا کنیم چون بازیکنان جوان خوبی بوده‌اند که از لیگ یک آمده‌اند.

گل‌محمدی در خصوص جابه‌جایی مربیان در کیفیت لیگ گفت: کرانچار، قلعه‌نویی، برانکو و ... مربیان باکیفیتی هستند و هر جا که باشند تأثیر خود را می‌گذارند. ما چند مدعی قهرمانی داریم که این می‌تواند لیگ را جذاب کند.

وی در خصوص حضور مربیان کروات در ایران گفت: مربی هم مثل بازیکن است و این سه مربی برانکو، کرانچار و ... جزو بهترین‌های ایران هستند و لیگ را جذاب می‌کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها