X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 تیر 1396, 07:24
کد خبر: 23388
خبرنگار: khani
نظرات: 8

با تدبیر کرانچار، تیم خوبی بسته‌ایم

اخوان: به دنبال چند بازیکن خارجی هستیم

اخوان:  به دنبال چند بازیکن خارجی هستیم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام تیم‌ها امسال مدعی بسته شده‌اند و همه بازی‌ها برای کل تیم‌ها سخت است.
اخوان:  به دنبال چند بازیکن خارجی هستیم

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت باشگاه سپاهان و قرعه‌ای که نصیب این تیم در لیگ برتر هفدهم شده، اظهار داشت: بچه‌ها در حال آماده شدن برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر هستند.

وی ادامه داد: همه بازی‌ها برای تمام تیم‌ها سخت است و حتی آن تیم‌هایی که امسال به لیگ برتر راه پیدا کرده‌اند هم تیم‌هایی مدعی هستند. با تدابیر زلاتکو کرانچار، تیم خوبی را بسته‌ایم و می‌خواهیم در تمرینات بچه‌ها را به صددرصد آمادگی برسانیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد جذب بازیکنان خارجی گفت: طبق فهرستی که کرانچار به ما داده است، دنبال چند بازیکن خارجی هستیم و می‌خواهیم با باشگاه‌های بازیکنان مدنظر مذاکره کنیم.

اخوان در مورد حضور سرور جباروف در استقلال گفت:‌ این بازیکن دوست داشت در سپاهان بازی کند و ما هم به حضور او در اصفهان علاقه داشتیم ولی این بازیکن برای استقلال است و مسئولان این تیم هم خواهان بازگشت بازیکن خود بوده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه سپاهان مشکل مالی دارد یا خیر، گفت:‌خیر، سپاهان تنها باشگاهی است که مطالبات سال پیش را با تمام اعضای باشگاه تسویه کرده و امسال هم خدا را شکر مشکل مالی نداریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها